Skip to main content

آقای کرمی.. دو عامل اصلی را

آقای کرمی.. دو عامل اصلی را
Anonymous

آقای کرمی.. دو عامل اصلی را که ایران را ویران خواهند کرد یکی وجود رژیم آپارتاید اسلامی است و یکی مهمتر از آن , وجود افکار آریائی نژاد نهادینه شده در افکار بعضی ها به اصطلاح روشنفکران فارس..تنها کافی است این نوشته شما را به زبان آلمانی ترجمه کرد و جلو یکی از قاضی های پارلمان اروپا گذاشت. شاید آن موقع متوجه بشوید که جرم نوشته های ممنوع شده شما در اروپا چقدر پیگرد قانونی دارد و چقدر هم ارزش خواندن . جرم این افکار شما که در این نوشته ها دیده میشود در امریکا خیلی بیشتر از آنکه شما فکر میکنید هست. چندی پیش یکی از مالکان تیم بسکتبال لوس آنجلس بنام « دونالد استرلینگ صاحب تیم ....کلیپرس» که در گفتگوی تلفنی در باره بازیکنان سیاهپوستان اظهار نظر به موردی را کرده بود نه تنها به پرداخت 2.5 میلیون دلار جریمه شد , بلکه

حاضر بودن در میدانهای بسکتبال بازیهای تیم کلیپرس تا آخر عمر ممنوع شد و همین طور تیم بسکتبالش را ( به معادل یک بیلیون دلار ) بایستی به فروش بگذارد.. , و اما در باره بر هر دری کوبیدن , چپ و راست زدن و آسمان و زمین را بهم دوختن..
آقای کرمی در طب یک مرضی است بنام (( Munchausen Syndrome)) که خوشبختانه اسم آلمانی دارد . در این بیماری, مریض بی اندازه جذب و شیفته جلب و توجه انسانی یک دکترو یا پرستار و یا یک عضو تیم کلینیکی میشود. بعضی از این مریض ها آنقدر از این جلب و توجهات لذت میبرند که خودشان هر طوری هست زخمی میکنند تا به بیمارستان روانه شده و تحت درمان قرار بگیرند و از جلب توجه پرسنل بیمارستان و یا کلنیک بیشتر لذت ببرند. من یکی از این بیمار ها را در لندن داشتم و دیگری را در آریزونای آمریکا.. آیا شما موقعی که یک مقاله ( ضد ترکی به حد فاشیست ها) می نویسید و کاربران برایتان کامنت گذاری میکنند از تعداد کاربران کامنت گذار, شما چقدر لذت می برید؟؟؟