Skip to main content

"ملت ایران " چقدر سخنگو دارد

"ملت ایران " چقدر سخنگو دارد
Anonymous

"ملت ایران " چقدر سخنگو دارد ؟ از رژِیم جنایتکار تا کسانی که بنام "اپوزیسوین " سخن پراکنی میکنند. در حالیکه درهر جامعه ای مردم یک نظر ندارند یعنی حتما همه با داشتن موشک بالیستیکی مخالف ویا موافق نیستند بلکه حتی در یک جامعه آزاد هم مردم هر کشور عقاید مختلف دارند. موشک بالستیکی رژیم هرچقدر هم گنده وبزرگ وخطرناک باشد خطرناک تر از دویست بمب اتمی اسرائیلی ها نیست که با آن به باج خواهی منطقه ای وحتی جهانی میپردازد و پان صهیونسیم جهانی گونه ای است که اگر کوچکترین حرفی هم در اینباره بزند مانند برنده جایزه نوبل در آلمان گراس مورد تهاجم ویکشبه از افتخار ملت آلمان به یک نازی سابق مبدل میشود.با موشکهای بالستیکی هم نمیتوان جلوی جنبش های ا جتماعی وا نقلاب و سرنگونی رژیم را گرفت همانطور که موشک ها نه جلوی فروپاشی شوروی را گرفت ونه ابدا واقعا این موشک ها خطری برا ی جنبش های اجتماعی باشند

بزرگنمایی از ببرهای کاغذی دیکتاتور تاکتیک های کشورهای قدرت مند متجاوز است انها درباره صدام حسین هم میگفتند و مینوشتند که"چهارمین ارتش قدرتمند جهان "است . حکومت شاه هم نشان داد میتوان تا دندان مسلح بود، میتوان در منطقه پاسدار منطقه را نقش آنرا بازی کرد ولی زمانی که دربین مردم خود وجه ای نداشته باشی با یک مقدار شل شدن شکنجه وشلاق و حمایت خارجی دیکتاتور شاه شاهان به تاریخ پیوست .نتیجه اینکه با این موشکها حتی اگر واقعی هم باشد رژیم از دست مردم ایران خلاص نمیشود.
البته میتواند بزرگنمایی موشکی رژیم ، رژیم را خوش آ ید تا ببرکاغذی باشد و خود را هی پیش ملت "بزرگ"جلوه دهد ومیتوان خطر "پان اسلامیسم " رژیم را بزرگ کرد تا به جیب استعمار ورژیم هردو ریخت که هردو در جهت جنگ وجنگ طلبی هستند ولی آنچه که دیده شده است این کشورهای غربی واسرائیل بوده اند که به صراحت در روز روشن به کشورهای مستقل بر خلاف تمامی قوانین بین المللی حمله کرده اند چون موشک دارند، بمب اتمی دارند وزور دارند وزور میگویند ! این است که ببر کاغذی رژیم را بزرگ کردن تا به تحریک جنگ پرداختن تنها کار کسانی است که در خط جنگ طلبی حرکت میکنند وگرنه بازی "خطر "بمب هسته ای رژیم و "موشکهای بالستیکی "دیگر بازی شناخته شده ای است که رسانه های غربی برا ی بزرگنمایی رژیم انجام میدهند تا با این بزرگنمایی سیاست تجاوزکارانه وبا ج گیری از یکدیگر خودرا توجیه کنند و رژیم هم البته باد درغبغب ببینید که من چقدر "قدرتمند "هستم و بعضی از حضرات هم در همان ساز میدمند که بازی قدرتهای بزرگ ورژیم است ! علاوه بر این در روی میز با یکدیگر میجنگند در زیر میز با یکدیگر توافق میکنند !عراق ، افغانستان و مذاکرات ژنو این ها بازی قدرت است برای بده وبستان وبخشی از سیاستهای جنگ طلبانه ، بخشی ایجادو حشت برای فروش سلاح به شیوخ عرب در مقدارهای میلیاردی ، بخشی برای انحراف افکار از مساله اسرائیل وفلسطین و دشمن سازی برای از بدر بردن اسرائیل ومساله فلسطینی ها درمنطقه و..... دام های خبری وتبلیغاتی را ما ها نمتیوانیم جلوگیری کنیم ولی میتونیم در بازی آنها شرکت نکنیم برعکس به آنها بگوییم احمق خودتان هستید ! مردم ما یک جنگ دارند و آنهم جنگ برای آزادی وعدالت ا جتماعی این هم با رژیم ایران وبعد هم هرکس که بخواهد بر سر این دو مساله یعنی آ زادی وعدالت اجتماعی مانع ایجاد کند دشمن مردم است با هر لباسی ! یا بنام "دمکراسی "دروغین که بخواهد مانند سوریه سوار خواسته های مردمی شوند وبعد تروریستهای خود را وارد کنند و جنگ ارتجاعی در سوریه را به مردم و جنبش آنها تحمیل کنند که از راه درست خارج شود ، یا بخواهد برای پیش برد برنامه های خود با رژیم جنایت اسلامی کنا ربیاید ویا اینکه بخواهد به بهانه " دمکراسی وحقوق بشر " وارد جنگ بشود و نیروهای در آب نمک خوابانده خود را به مردم وجنبش آزادی خواهی آنها تحمیل کند . البته همیشه کسانی هستند که خط این را به خیال خود میروند که از "تضادها " استفاده کنند ولی اولا برای این کار باید بازیگر قدرت مند بود و برای بازیگری قدرتمند برای استفاده از تضادهای درون ارتجاع و قدرتهای متجاوز باید قدرت مردم را به عنوا ن اپوزیسیون داشت وگرنه موضع به نفع وهمراهی تاکتیکی با یک جناح از درگیریهای بالا ها بدون کارت قدرت مردمی یعنی ابزار شدن این یا آن !