Skip to main content

جناب يوسف آذربايجان؛توّهمات

جناب يوسف آذربايجان؛توّهمات
Anonymous

جناب يوسف آذربايجان؛توّهمات برتری جویانه نژادی فارس برای امثال تو از نان شب هم واجب تر است و ضد«فارس» بودن علت وجوی امثال تو و یوسف عزیزی است. فراافکنی بظاهر مدرن شما تنها برای مالیدن شیره بر سر امثال خودتان بکار میآید! اما کدام«عرب»,دلاورمردان عرب خوزستان که با مقاومت خانه به خانه در کوچه‌های خرمشهردر مقابل ارتش متجاوز عربی عراق، رویاهای صدام را که برای رهبری جهان عرب در سر می‌پروراند تبدیل به کابوس کردند، خودشان صاحبخانه هستد و هیچ خطی برای جدا کردن آن‌ها از ما کشیده نشده است.اما اگر منظورتان از عرب ستیزی ،ستیز با "پان عربیسم انگلیسیِ"«خلق عرب»تجزیه طلب با چفیه و چوخه شیخ خزعلی مثل یوسف بنی طرف است که با پشتوانه نظری و سیاسی و مالی در خارج از ایران بر ضد منافع حیاتی ملت ایران که هدف سیاست راهبردی اش پیش برد طرح تجزيه‌ ایران است، بله من «عرب» ستیز هستم. اگر بحث یوسف عزیزی بر..

...سر نژاد است و «حقوق نود ساله اش» را از «فارس»طلب می کند، که کارنامه عربهای دیروزی خیلی خونین و هول آورتر است که خاک ایران را به توبره کشیدند.و اینجا ملت ایران است که حقوق ضایع شده ۱۴۰۰ ساله اش را از «عرب» که ازعربستان همان جایی که طایف جناب یوسف عزیزی آمده است طلب می کنند.به امروز نگاه کن،حکومت اسلامی، آش مسموم و در هم جوشی است که اعراب در طول قرنها برای ما طبخ کردند و تحليل استبداد دينی در قدرت سياسی، اسارت روحی ايرانيان و نابسامانی های گسترده و فروريزی اخلاق اجتماعی نمی تواند از نقد فرهنگ و ارزشهای تحمیلی عرب (اسلام) که ماهیت و زیربنای سیاستهای راهبردی و نظام برنامه ریزی فرهنگی جمهوری اسلامی را تشکیل میدهد جدا باشد که سهم بزرگی در ايجاد عقب افتادگی دارد. رهبر مملکت کله اش از فرهنگ سوقاتی اسلام عربستان سعودی آغشته است و از هر ده کلمه ای که از دهانش بیرون می آید هشت تای اش عربی است! و ميلياردها دلار از سرمايه كشور به جیب ملت عرب فلسطين ، ملت عرب لبنان و ملت عرب غزه ریخته باید شود. به گفته عدنان ابو عامر" استاد دانشگاه علوم سیاسی غزه که در گفتگو با روزنامه "دیلی تلگراف" چاپ انگلستان گفت: جمهوری اسلامی از سال 2006 ماهانه بین 13 تا 15 میلیون پوند به دولت "اسماعیل هنیه" کمک می کرده.اگر سر انگشتی حساب کنیم، از سال 2006 تا 2012 ( 2013 را هم در نظر نگیریم) میشود یک میلیارد و صد و هفتاد و شش میلیون پوند به حماس کمک مالی شده است. و در همان حال سهم بچه‌های دبستانی ملت ایران از ثروت گاز و نفت ، سوختن در آتش بخاری نفتی است!.سهم کارگر و تهیدستان زن و مرد و بچه پارسی‌زبان از این مواهب و فرصت‌هایی مادی چقدراست.؟
مساله مهم من هویت ملی یعنی ایرانی بودن و یک پارچگی ایران میراثی ملی دو هزار و چند صد ساله که متعلق به همه مردم ایران است و اگر این را بپذیریم هیچ چالشی نداریم .با تکیه به همین هویت ایرانی بودن بود که یعقوب لیث سیستانی به خلیفه عرب پیام داد یا ایران را مستقل میکنم و یا میمیرم و یاشکست می خورم و به نان و پیاز بسنده میکنم .با تکیه به همین هویت ایرانی بودن است که بابک آذربایجان را کانون استقلال طلبی ایرانیان در آذربایجان علیه تجاوز حکومت عرب کرد.با تکیه به همین هویت ایرانی بودن بود میرزا کوچک خان در نامه اش به لنین می نویسد. من و همکارانم در جنگلهای گیلان به ضد مظالم انگلیس توانستیم به نام آزادی ایران، پرچم سرخ مقاومت را برافرازیم. با تکیه به همین میراثی ملی بود که در انقلاب مشروطه وقتی کنسول روسیه به «ستارخان» پیشنهاد پناهندگی به روسیه را داد ستارخان در پاسخ گفت: جنرال کنسول ، من می‌خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید من زیر بیرق بیگانه نروم.اما مشکل اامثال تو و یوسف بنی طرف سخنگوی خلق عرب ، نژادی و مسئله عرب و عجم است ونه ستمی که بر سر تمام ملت ایران آوار شده است.امثال تو و یوسف بنی طرف میخواهید به یمن جنایات حکومت اسلامی ندای تجزیه را سر بدهید و دغدغه شما نه حقوق زبانی اقوام ایرانی که نفی و تعرض به هویت و یک پارچگی ایران است!!.