Skip to main content

آقای شاملی عزیز در کامنت بالا

آقای شاملی عزیز در کامنت بالا
Anonymous

آقای شاملی عزیز در کامنت بالا توضیح داده ام که مطلب نقد با مطلب مناظره فرق دارد. در مناظره کامنتهای دو طرف بحث در یک مطلب جمع میشوند. در مطلب نقد تنها کامنتهای انتقادی به مقاله جمع میشوند. لینک مقاله شما داده شده. شما حق کامنت نویسی زیر همین مطلب دارید. دیگر اینکه نوشته ام تیتر مطلب بازتاب واکنش منتقدین به مقاله شماست. شما فعالیت غیر خودی را در آذربایجان ممنوع اعلام کرده اید و منتقدین این کار و فکر شما را جدی گرفته و وحشت خود را از آینده این نوع تفکر با عبارات :
«با این مقاله * شعارگونه شما مو بر تنم سیخ شد! » یا «اينكه كسى به جز افراد مورد تاييد نبايد در اذربايجان يا در مناطق غير فارس فعاليت كنند،به جز شوراى نگهبان،به چيز ديگرى شبيه نيست» . «افکاری در قلع و قم دیگر اندیشان» ، بیان داشته اند. و این موضوع هم در تیتر باز تاب یافته است

. و شما در کامنتها و توضیحاتتان باز هم بر نظر خود تأکید کرده اید. در تیتر کلمه ملی بخاطر این آمده که سخن شما در باره مسئله ملی است. کلمه فاشیسم آمده چون غیرخودیها ممنوع فعالیت شده اند، و منتقدین وحشت خود را با اشاره به تجربه جمهوری اسلامی و جهانی نشان داده اند. کار ما انعکاس نظر و وحشت یا خوشحالی منتقدین مقاله شماست. شما در کامنت خود نوشته اید سوسیالیست و دموکرات هستید. تا جایی که اطلاع داریم سوسیالیست دیگر دوست و دگر اندیش دوست است و دموکرات مخالف ممنوع کردن فعالیت دگر اندیش. اما فکر و عمل شما در مقاله خلاف این دو موضوع است. و منتقدین را متوجه عکس گفته خود کرده اید. آنها این وحشت را پنهان نکرده اند. هرگاه شما مشکل خودتان را با منتقدین حل کردید و آنها نوشتند که مو برتن شان سیخ نمیشود و فکر شما به معنای قلع و قم دگر اندیشان نیست و مثل شورای نگهبان خودی و غیر خودی نمیکنید و در مقالعه یتان نشانی از افکار دوره جنگ جهانی نیست؛ چشم، من تیتر مطلب را عوض میکنم. همینجا از آقایان ثانی، قنبری، اکبری خواهش میکنم به این موضوع توجه کنند که اگر این نکات ذکر شده از کامنت شان را پس میگیرند اطلاع دهند که تیتر مطلب عوض بشود. با مهر.