Skip to main content

مطلب آقای کرمی (دوست عزیز) و

مطلب آقای کرمی (دوست عزیز) و
Anonymous

مطلب آقای کرمی (دوست عزیز) و مطلب مورد بحث که بنظر میرسد توسط آقای ابراهیمی پست شده باشد را دیدم. راستش بنظر میرسد موضوع آقای علیشاهی (که باز دوست عزیز) پیراهن عثمان شده است. مطلب اولیه را که میخوانی بیش از ارتباط با موضوع آقای علیشاهی (که طبعا توسط دولت هلند در دست بررسی است و نه بنده و نه دیگران خیلی هم نمی توانند در آن دخالت کنند و انشااالله که مشکلات ایشان و همه ایرانیان خارج کشور حل شود) بهانه ای است که تمامی منتقدین بخصوص جداشدگان از سازمان مجاهدین را تهدید کند. این قضیه البته در آلبانی هم بصورت دیگری هست. آقایان کارتی جعلی از پنتاگون را نشان جداشدگان میدهند که ما تحت حمایت هستیم و غیره. بنظرم از یک سو این تهدید ها را نباید جدی گرفت که جدی نیستند و سازمان مجاهدین با همه همکاری هایش با سرویس های اطلاعاتی در زمینه قوانین هیچ بردی ندارد و از طرف دیگر فکر می کنم این سند کاملا واضحی است

که مشکلات آقای علیشاهی هر چه که باشد مطمئنا سازمان مجاهدین خلق و سیستم های فعال آن در غرب دنبال سوء استفاده از آن است.
در مورد مطلب آقای کرمی اما فکر می کنم با این که برایم قابل درک است ولی برایم قابل قبول نیست که سایت گلوبال را براحتی متهم کنند. فکر می کنم رفتاری که مجاهدین خلق و سیستم های مربوطه در این سالها با ایشان و دوستان دیگرمان داشته اند در این واکنش ایشان بی تاثیر نبوده است. و باز فکر می کنم نوشته ایشان هم می بایستی صرفا به اطلاع رسانی در بی ربط بودن آن نوشته اولیه خلاصه می گردید و نه منعکس کننده آن (که طبعا مسئول خود نوشته نیست). پیشنهادی هم دارم.
با توجه به بیرونی شدن دست سیستم های مجاهدین خلق در سوء استفاده از یک پرونده قضایی و بخصوص در این مطلب که الباقی منتقدین هم بشدت تهدید شده اند این مطلب به اطلاع وکلای مربوطه برسد و احتمالا قابل استفاده در پرونده آقای علیشاهی باشد.