Skip to main content

خانم یا آقای سهلاا نوشت: اقای

خانم یا آقای سهلاا نوشت: اقای
Anonymous

خانم یا آقای سهلاا نوشت: اقای ابراهیمی خودشان خوب می دانند به خاطر تهمت زدن به دیگران که پیگیر قانونی دارد و برای اینکه از زیر بار آن فرار کنند از سایت های جانبی استفاده می کنند.
مسئول هر نوشته ای در سایت نویسنده آن مطلب هست نه سایتی که در آن منتشر شده . آقای امرالله ابراهیمی همه این مطالب را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده و نوشته است :

سایت ایران گلوبال خبر دستگیری‌ها در هلند را بدون ذکر نام فرد دستگیر شده، درج کرد و صریحاً نوشت " سایت ایران گلوبال از صحت و سقم این خبر اطلاعی ندارد اما پیگیر ماجراست تا پوشش دهد". دیروز و امروز به این سایت هجوم آوردند تا مدیریت سایت را وادار کنند که دیگر چنین خبرهایی را حتی بدون ذکر نام هم پوشش ندهد. و بنده با اینهمه " من" می خواهم بگویم که نه نیازی به چنگ و دندان نشان دادن به آقای فیروز است که دو سئوال پرسیده و خبری که حتی نام فرد دستگیر شده در آن نیست را درج کرده و نه نیازی به شاخ و شانه کشیدن و از شکایت ترساندن مدیریت سایت و همچنین جناب آقای کیانوش توکّلی است. شاکی پرونده مزدوران وزارت اطلاعات مــــــــن ( امرالله ابراهیمی) هستم. خبر دستگیری و بازجویی‌ها ( امروز در هلند و فردا در آلمان و فرانسه) را صریحاً و رسماً تأئید می کنم. از تمامی مزدوران افشا شده و افشا نشده می خواهم که بر علیه بنده (امرالله ابراهیمی) شکایت کنند تا با مدارک محکمه پسند پوزه مزدوران وزارت اطلاعات را در دادگاه به خاک بمالم و به دنیا ثابت کنم که چه جانورانی در اروپای آزاد و "پرچمدار مبارزه با تروریسم" جا خوش کرده‌اند.