Skip to main content

جناب آقاى کوروش اعلم - درود

جناب آقاى کوروش اعلم - درود
Anonymous

جناب آقاى کوروش اعلم - درود بر شما، بنده در باره مقله شما نظر نميدهم، فقط يک يادآورى به جناب عالى ميکنم، آنجايى که فرموده ايد "اقا محمد خان قاجار ترک که در یک روز 40 هزار و بقولی 70 هزار چشم را از حدقه در همدان در آورد" درست نيست و اين تحريف تاريخ محسوب مشود. اقا محمد خان قاجار ترک در یک ماه 40 هزار و بقولی 70 هزار چشم را از حدقه در کرمان از بلوچ و کرمانى در آورد، و لطفعلى خان زند را در بم و کرمان به اسارت کشيد و اين خان فرومايه ترک نژاد، دستور داد تا اصطبل‌بانان خان قاجار وی را مورد تجاوز جنسی قرار دهند و اين کار پليد انجام شد اين شعر از لطفعلى خان زند و يادگار اوست - "یا رب ستدی مملکت از همچو منی --- دادی به مخنثی، نه مردی نه زنی --
از گردش روزگار معلومم شد ---- پیش تو چه دف‌زنی چه شمشیرزنی
ادامه..

"لطفعلی خان را در حالیکه در نبرد با دشمنان زخمهای سختی بر بازو و پیشانی برداشته بود به کرمان نزد خان قاجار بردند. او که خون بسیاری را از دست داده بود با همان حال نزار در برابر آقامحمد خان ایستاد، بدو سلام نداد و تعظیم نکرد. آقامحمد خان نیز دستور داد که اصطبل‌بانانش وی را مورد تجاوز جنسی قرار دهند. فردای آن روز وی را دوباره پیش خان قاجار آوردند، در حالیکه نه هوشی در تن نداشت، آب بدو نداده بودند و وی را بر روی زمین می‌کشیدند. خان قاجار با نیشخند بدو گفت: «هان لطفعلی خان! هنوز هم غرور داری؟» واپسین شاه زند که دیگر توان سخن گفتن نداشت سرش را بالا برد و با پلنگ دیدگان بدو نگریست و گفت: «من از تو نمی‌ترسم ای اخته فرومایه». این ایستادگی خان قاجار را به خشم آورد و دستور نابینا کردن او را داد" نقل از تاريخ کرمان، - باستانى پاريزى.
آقاى اعلم ، هر کارى که ميکنيد، مانعى ندارد ولى لطف کرده و تاريخ را تحريف نکنيد، شايسته است که شما مقاله خودرا در اين مورد تصحيح کنيد. به اميد افتخار قبول اشتباه.