Skip to main content

این بار حق راباید به اقای

این بار حق راباید به اقای
Anonymous

این بار حق راباید به اقای لوائی داد که باور دارد ..در اینکه ایران نظریه ندارد هیچ شکی نیست.) اما ایران دشت های مغان و یا کوه الوند نیست بلکه گروهای سیاسی هستند که به این کشور شکل میدهند. مانند حزب توده و فدائیان و جریانات دینی غالب و مغلوب و جریانات دیگر . برنامه سازمانی مانند حرب توده چیست؟ ایجاد کشور کومونیستی ؟ ایا غیر از این است ؟ برنامه جریانات دینی چیست ایجاد حکومت قرانی و پیروی از مبانی شریعت . برنامه حزب دمکرات کردستان چیست ؟ جدائی بخشی از ایران و ایجاد دولت کرد. برنامه خود اقای لوائی چیست ایجاد دولت ترک.
توجه دارید که همه برنامه دارند ولی نه برای ایران بلکه برای تجزیه و حکومت دینی و یا کومونیستی . اقای لوائی درست میگویند ولی پاسخ ایشان پاسخی محلی وقومی است و نه برای همه ایران .ما اکنون نتیجه کار سازمان فدائی رابرای نمونه

از روز نخست تا کنون بررسی میکنیم .نتیجه تولدی خونین که با ترور اغاز میشود و سپس همکاری با مرتجعترین نظام اسلامی و همکاری با حزب توده و پشت پا زدن به همه ارمانهای خلقی و قومی و ازادی خواهانه . ایا باز ایران مقصر است و یا کسانیکه با چمدان ا ز المان شرقی به ایران وارد شدند. زحمت و جانفشانی از ان چریکهای فدائی خلق و ملیونها توده مردم و استفاده تبلیغاتی از ان حزب توده و اخوندها. ایا هدف فدائی های نخستین این بود ؟