Skip to main content

جناب موحدی آیا خودتان واقفید

جناب موحدی آیا خودتان واقفید
دیرنج مین ائللی

جناب موحدی آیا خودتان واقفید که چرا با تهدیدوارعاب سخن می گوئید؟ چونکه مخالف خود را درک نمی کنید واین دلیل اصلی رفتارناهنجارهیتلر,استالین, پول پوت, خمینی و دیگرآدمکشان بود. شما مجبوربه اعمال خشونت کلامی هستید چراکه دنیا را با رنگی که دوست دارید می بینید و منکر وجود طیف رنگ ها می باشید و دنیای الوان آزارتان میدهد. شما فقط وفقط قدرت قضاوت با معیارهای خودتان دارید و با ارزشهای دیگران بیگانه اید. باور کنید دموکراسی درهوارکشیدن و دستمال تکان دادن بدون مزاحمت پلیس خلاصه نمی شود بلکه اساسی ترین بخش آن توانائی درک طرف مقابل است. بدانید که حتی اگر بفرض محال روزی بتوانید تهدیدادتان را عملی سازید و به جنایت پاکسازی ائتنیکی ترکها از موطن خودشان ازربایجان جنوبی دست یازید, همانند میلوشویچ و کارادیچ و ملادیچ در زندانهای لاهه خواهید پوسید وایرانتان به کشوری سوخته تبدیل شده, بدنامتر و ایزوله ترخواهد شد.

تاریخ نشان داده که اعمال قصاوت و پاکسازی قومی و قتل عام از طرف ملت حاکم نتیجه معکوس داشته و ملت تحت ستم را متحد تر و مصمم تر و رادیکال تر از پیش می سازد و به انحلال خشونت بار سیستم سیاسی موجود منجر می شود. بعد از خوابیدن گرد و خاک ما با استفاده ازانرژی آزاد شده وطن خود را می توانیم همانند اسلوانی و یا کرواسی یوگسلاوی سابق بسازیم اما شما احتمالا بدلیل شوک از دست دادن آنچه که مال شما نبود اما مال خود می پنداشتید همانند همه شکست خوردگان, درگیر جنگی خانمانسوز بین خودتان خواهید شد . ظاهرا شما از مصیبت بهمن 57 درس نگرفته اید و در حال کندن چاله دیگری برای خود هستید و این یکی از دلائل اصلی ما برای استفاده از حق تعیین سرنوشتمان است تا دیگر هرگز در چاله شماها نیافتیم.
بنا نداشتم جوابتان را بدهم چراکه شما همش تهدید می کنید و نظری قابل بحث و یا راه حلی ارائه نمی دهید اما گفتم آخرین حرفم را زده باشم. از این به بعد راحتتر بنویسید چرا که پاسخی نخواهید گرفت اما کامنتهایتان را خواهم خواند.