Skip to main content

جناب مسئول محترم کامنتها

جناب مسئول محترم کامنتها
Anonymous

جناب مسئول محترم کامنتها. متاسفم که نمی توانم حرف شما را قبول کنم. همانطور که خودتان نوشته اید وقتی زیر یک مطلب اقتصادی کامنتی درباره ی زادروز یک ترانه سرا نوشته شود آن کامنت نامربوط است و طبق نوشته آقای توکلی باید به صفحه شما منتقل شود که در این صورت نه آن کامنت سانسور می شود و نه اینکه موضوع بحث زیر مقاله اقتصادی عوض می شود.
لطفا مرا روشن کنید که کامنتهای مربوط به مسائل ملی و پانترک و پان فارس چه ربطی به «نامه سرگشاده...» دارند؟
مسئله این است که وقتی کامنتی زیر مقاله اقتصادی از یک ترانه سرا حرف می زند و آن کامنت چاپ می شود، زنجیره کامنتهای مربوط به ترانه سرا پشت سر هم می آیند و بحث را منحرف می کنند. شما اولی را منتشر می کنید و طبیعتا نمی توانید دنباله زنجیره را ببرید.
تعجب آور است که هر موقع کامنت توهین آمیزی چاپ می شود شما مدعی می شوید که یک نفر دیگر آن را چاپ کرده است! پس این

مسئولیت شما چه معنایی دارد؟
برعکس آنچه که شما ادعا کرده اید انتقال کامنتهای نامربوط پیشنهاد من نیستند بلکه طبق گفته آقای توکلی قانون سایت هستند. انتظار من خواننده این است که شما بهعنوان مسئول کامنتها این قانون را رعایت کنید.
نوشته اید که من بیطرف نیستم. بله این واقعیت دارد و من بیطرف نیستم همانطور که شما بیطرف نیستید. ولی فرق بین من و شما این است که در اینطور مواردی که در مورد «نامه سرگشاده...» پیش آمده، بیطرفی را رعایت می کنم و اگر به کامنت قبلی من مراجعه کنید خواهید دید که خواستار اجرای قانون سایت و انتقال کامنتهای هر دو طرف به «صفحه شما» شده ام ولی شما این بیطرفی را رعایت نمی کنید و حتی به من در یک «سویه» خاصی ایراد می گیرید. شما اگر بیطرفی را رعایت می کردید می توانستید در همین مورد یا در مورد قبلی که بحثی بین من و جناب ایستا درگرفت به ایشان بگویید که اتهام استفاده از آیدی متعدد در مورد من بیمورد است و شما اگر بیطرف بودید مجموعه کامنتهای مرا که حداکثر می تواند 20 کامنت باشد جلو خود بگذارید، نظری به آنها بیندازید و اتهام بیمورد به من نزنید.