Skip to main content

من بابخش هاي اول اين مطلب

من بابخش هاي اول اين مطلب
Anonymous

من بابخش هاي اول اين مطلب بسيارموافق هستم ولي درجايي درباره انتخابات ازطريق اينترنت نوشته ايد: «البته در این باره بخشی از نیرو ها در خارج طبق " سنت معمول" با موضعگیری های شتابزده و یک خط در میان خواندن نظرات این دوستان ، تفسیر های اشتباهی از این حرکت کرد ه و آن ها را متهم به گرم کردن تنور انتخاباتی رژیم اسلامی کرده اند»
حرف من با شما اين است كه چرا به جاي اين كار كه درواقع براي مردم ومشخصا اين انتخابات يك نتيجه عملي دربرنخواهد داشت ،يك ايده و پيشنهاد واقعگريانه نمي دهيد كه آن هم« درخواست انتخابات آزاد زير نظر سازمان ملل» است . همه ما مي دانيم كه حاكميت فعلي به طور قطع ويقين به آن تن نمي دهد و درنتيجه هم در ديد مردم ايران وهم درانظار بين المللي مفتضح شده ومشتش بازمي شود . با نوشتن يك سري اسامي دراينترنت كه به جايي نمي رسيم .

خواست همه ما ايرانيان چه درداخل كشور وچه درخارج از ايران اين است كه اين حاكميت ازصدر تا ذيل كنار برود و نهادهاي قانوني همطراز باقوانين بين المللي بر كشورمان حاكم شود
دراين صورت دراين مرحله تنها راه اين است كه به شيوه هاي مختلف دست اين حاكميت را درمقابل مردم رو كنيم . تا به قول شما درمقابل جريان« بدتر» به« بد» راي ندهد . ضمن اينكه اين بار خيال شما وهمه مردم راحت شده است. چون با رد صلاحيت اصلاح طلب ها از طرف شوراي نگهبان اصلا ديگر« بد» هم درصحنه باقي نمانده است !! وهرچه است« بدتر» است ! اين را اين روزها به وضوح درحرفها و مواضع رفسنجاني هم مي توان ديد .