Skip to main content

اجازه ندهیم که کشور ما

اجازه ندهیم که کشور ما
Anonymous

اجازه ندهیم که کشور ما ابزار دست قدرتهای غربی شود. هر ساله دو جریان ساخته و پرداخته دولت روس و دو جریان وابسته به وزارت خارجه دولت شوروی و روسیه کنونی یعنی حرب توده در ایران و سازمان فدائی به دفاع از دو جریان تجزیه طلب پیشه وری و شادروان قاضی محمد می پردازند. اکنون نقش خرابکارانه دولت روس را دولتهای غربی و دولت اسرائیل با دفاع از تجزیه ایران به عهده گرفته اند. نگاهی به اخرین اعلامیه حزب توده در دفاع حزب توده و فدائی از جریان تجزیه طلب دروغ فاحش و تاریخی این حزب سرطانی ر ا افشا میکند.حزب توده مینویسد ..(

در این خصوص، رفیق قاسملو، با اشاره به اهمیت شناختِ صحیح از دوستان و دشمنان جنبشِ خلق کُرد و با استناد به تجربهٔ ارزشمند جنبش دوم بهمن، نوشته است:”حزب تودهٔ ایران نیز در دوران جمهوری مهاباد، علی‌رغم مخالفت شدید ارتجاع ایران و تبلیغات بورژوازی شونیستی ایران شجاعانه از حق تعیین سرنوشت خلق کرد دفاع می‌کرد.”۲ مردم ، شماره ٢۶٨ ، پنج شنبه ۵ تير ماه ١٣۵٩)
حزب توده در باره همین قاسملو نظر میدهد که (« قاسملو و همفکران » درسراشيب انفراد وشکست
« قاسملو و همفکران » بهمان ميزان از« ضد امپرياليست نبودن» طبقه حاکمه مينالند، که امپرياليسم امريکا
ورژيم بعث عراق!
مردم ، شماره ٢۶٨ ، پنج شنبه ۵ تير ماه ١٣۵٩*) حزب پر افتخار ادامه میدهد..(


حمله ضد انقلابيون فاشيست « گروه قاسملو» به دفترحزب توده ايران درمهاباد
. . . . ما ضمن محکوم کردن اين عمل فاشيستی « قاسلمو وشرکا» ازهمه مردم کردستان ميخواهيم که چهره
واقعی اين سالوسان را تشخيص داده وقاطعانه به مقابله بااين اوباشان برخيزند مردم ، شماره ٢٧٣ ، پنج شنبه ١٢ تير ماه ١٣۵٩ )
توجه دارید که این دو رنگی نیز دامن سازمان فدائی را گرفته و این سازمان تجزیه طلب زمانی نان اخوند را میخورند و زمانی مدافع خلقهای ایران میشوند.
اکنون دولت یهود نه مدافع خلق ستم کش کرد بلکه مدافع سیاست تجزیه ایران در خاورمیانه از دو جریان تجزیه طلب به سود خود استفاده میکند.دولت یهود مدافع سرسخت تجزیه در عراق و سوریه و ایران است.