Skip to main content

من فقط به یک نمونه اشاره می

من فقط به یک نمونه اشاره می
Anonymous

من فقط به یک نمونه اشاره می‌نمایم که چقدر باستان‌گرایی عظمت‌طلبانه در تعیین خط مشی و رویکرد سیاسی امروز فارس‌پرستان، آریاپرستان و کوروش‌پرستان تأثیرگذار است. در روزهایی که به دلیل اعدام شیخ نمر تقابل ایران و عربستان به اوج خود رسیده بود مطلبی منسوب به «کوروش» از طرف نژادپرستان فارس جهت «عرب‌ستیزی» و «عربستان‌ستیزی» به شدت در فضای مجازی گردانده می‌شد که نشانگر عمق و وسعت نژادپرستی عریان در بین مردم فارس می‌باشد:

" كوروش دستور داد كه برای تصرف مصر ارتش ایران از راه دریا خود را به این كشور برسانند وزیران از وی سوال کردند كه چرا از راه دریا؟؟؟ صحرای عربستان هم نزدیك تر است هم راهش آسان تر كورش جواب داد: حتی حاضر نیستم نعل اسبانم وارد خاك عربها شود... "

بسیار تأسف‌انگیز است که در قرن 21 مردمی وجود دارند که حامل اینگونه افکار نژادپرستانه‌‌ی چندش‌آور می‌باشند.

مردم جامعه‌ای که در درون این افکار مالیخولیایی ذوب و هضم شده‌اند هرگز قادر به برقراری حکومتی دموکراتیک بر مبنای اصول انسانی و منطبق با استانداردهای جهان پیشرفته‌ی کنونی نخواهند بود بلکه زندگی در افکار موهوم گذشته همواره سبب پس‌رفت و سقوط این جامعه خواهد شد.

با کمال تأسف ما تورک‌های آزربایجان جنوبی هم‌کشوری مردمی با این افکار نژادپرستانه‌ی بیمار می‌باشیم که تحت چنین افکار پوسیده‌ی ارتجاعی عصر حجری هم زبان و هویت‌مان در معرض نابودی قرار گرفته و هم حق حیات «آزاد» از ما سلب شده است. ما تورک آزربایجان جنوبی را چه به «کوروش‌پرستی» و «آریاپرستی»!؟ شما فارسستانی‌ها به درون هر باتلاق عظمت‌طلبانه‌ و نژادپرستانه‌ای می‌خواهید فرو روید اما ما تورک‌های آزربایجان جنوبی از هم‌کشوری با شما درس‌های تلخی را گرفته و دیگر خود را اسیر افکار باستان‌گرایانه‌ی مالیخولیایی شما نخواهیم نمود. شما باشید و در کویرهای فارسستان امپراتوری اهورایی پارس‌تان را بازتولید نمایید و تا دلتان می‌خواهد بر طبل توخالی عظمت‌طلبی فارسی/آریایی کوبیده و کوروش کبیرتان را مثل بت پرستش نمایید اما ما تورک‌های آزربایجان جنوبی با رهیدن از استعمار و استثمار ننگین فارس حاکمیت مدرن خود را در جغرافیای تاریخی آزربایجان جنوبی برقرار خواهیم نمود تا بلکه حاکمیت مدرن ما الگویی برای شما فارسستانی‌ها برای دست کشیدن از این افکار مرتجعانه‌ی خانمان‌برانداز باشد.