Skip to main content

از نظر نژادپرستی عظمت‌طلبانه

از نظر نژادپرستی عظمت‌طلبانه
Anonymous

از نظر نژادپرستی عظمت‌طلبانه‌ی فارسی/آریایی مردم عادی فارسستان بسیار افراطی‌تر از رژیم ملای مطلقه‌ فقیه می‌باشند و «عرب‌ستیزی» و «عربستان‌ستیزی» هم به قرنها پیش از به قدرت رسیدن ملاها می‌رسد. رژیم ملای مطلقه‌ فقیه در واقع با بازیچه قرار دادن گرایشات باستان‌گرایانه‌ی مردم فارس‌پرست و آریاپرست بطور هدفمند جهت پیاده نمودن اهداف خود در درون و بیرون کشور بهره‌ می‌گیرد.

اما در مورد نظر دادن ما در سایت ایران‌گلوبال:

اول: شما اگر می‌توانید بجای فرافکنی و حذف صورت مسئله در مقابل دیدگاه‌های منطقی ما اگر احیاناً نطری قابل پذیرش دارید بیان نمایید.

دوم: اصلاً اینگونه تصور ننمایید که ما اینجا جهت «دل‌نوشته شدن» و یا حتی «دردنامه نوشتن» آمده‌ایم بلکه آمده‌ایم در خانه‌ی «دشمن» از حق ملت ستم‌دیده‌ی خود دفاع نماییم چرا که فعلاً سرزمین تاریخی‌مان در استعمار و استثمار این مملکت نفرین شده می‌باشد.

مطمئناً پس از آزادی آزربایجان جنوبی و تشکیل حاکمیت ملی مستقل خود «ما را به خیر و شما را به سلامت» خواهد بود. زحمت تقبل فرموده و با گرفتن پاسپورت به کشور اروپایی آزربایجان جنوبی تشریف‌فرما خواهید شد اما لطفاً این را بخاطر بسپارید گرچه عضو یا طرفدار یکی از مخوف‌ترین و تروریستی‌ترین سازمان‌های روی زمین به اسم «سازمان مجاهدین خلق» می‌باشید اما اگر با وارد شدن از مرز پایتان را به خاک مقدس آزربایجان جنوبی نهادید از دست زدن به اعمال خرابکارانه و تروریستی مثل «داعش» پرهیز نمایید. از احترام شما به قوانین پذیرش توریست‌ها در کشور مستقل آزربایجان جنوبی بسیار سپاسگزار خواهیم بود.