Skip to main content

خبر جالب از ایران و دشمنی با

خبر جالب از ایران و دشمنی با
Anonymous

خبر جالب از ایران و دشمنی با ترکیه
روایت تکان دهنده بازیگر سینمای ایران از دشمنی مسئولان با سریال های تورکی و تورکیه!
امیر آقایی بازیگر سینما از منع نقش آفرینی اش در سریالی در تورکیه خبر داد و گفته است که مدیران سینمایی به علت دشمنی با هویت تورکی و ترکیه مانع بازی او در سریالی در تورکیه شدند.

امیر آقایی که این سخنان را در آخرین برنامه هفت به زبان می از عدم امکان بازیگری‌اش در تورکیه انتقاد کرد.

بنا به اظهارات آقایی مسئولان از این واهمه داشته اند که وی در صورت شروع بازیگری در تورکیه دیگر به ایران باز نگردد.

امیر آقایی جمعه شب پیشین مصادف با سی‌ام بهمن ماه، در برنامه هفت حضور یافت و در خلال گفته‌هایش از حضورش در یک سریال تورکیه‌ای و ممانعت از ادامه حضورش در این سریال سخن به میان آورد و در این ارتباط گفت: من قرارداد بازی در یک فیلم تورکیه‌ای را بسته بودم اما ایوبی و ایل بیگی

ایل بیگی مسوولان سینمایی گفتند که باید بازگردی. من به آقای ایل بیگی گفتم شما مدیرید و کار شما پشت میز نشینی است. اما من بازیگرم و در میان مردم جامعه‌ام زندگی می‌کنم. من از شما بهتر به خطوط قرمز نظام آشنا هستم.

این بازیگر ادامه داد: دلیل شان این بود که تورکیه و سریال‌های تورکیه‌ای دشمن ما هستند. درصورتی که من معتقدم این تلقی از کار من اشتباه است. حضور در عرصه بین‌الملل یک تجربه بزرگ است. اتفاق ناگوار اینجا بود که هیچ دلیل موجهی نداشتند. نهایتا به من گفتند چون احتمال دارد این سریال را یک شبکه تورکیه‌ای معلوم الحال بخرد و پخش کند، نباید بازی کنی. به هر حال قرارداد ما فسخ شد و وکیلم گفت خیلی شانس آوردی که آنها از تو شکایت نکردند.