Skip to main content

انقلاب مشروطیت در سال 1287

انقلاب مشروطیت در سال 1287
Anonymous

انقلاب مشروطیت در سال 1287 انجام یافته است یعنی بیشتر از 107 سال قبل. عملکرد ستارخان و دیگرانِ هم‌عصرِ وی بر حسب شرایطِ زمانی و اوضاع سیاسیِ زمان خودش بوده و گفته‌ها و ناگفته‌های وی در جهان جدیدِ کنونی نمی‌تواند الگوی ما باشد. از کجا معلوم که با توجه به مصائبی که در این دهه‌ها بر تورک‌های آزربایجانِ جنوبی رفته است اگر «ستارخان» امروز بود همان حرفِ «استقلال‌طلبان» آزربایجان جنوبی را نمی‌زد؟ آیا «ستارخان» در انقلاب مشروطیت قیام نموده بود که دیکتاتورهای پهلوی‌ و ملاهای خون‌آشام قدرت را در جغرافیای موسوم به ایران به دست گرفته و خون ملت تورک آزربایجان جنوبی را در شیشه نموده و به زبان و هویت‌شان تیر خلاص بزنند!؟ مگر ما مثل کمونیست‌های یخ زده هستیم که پس از 100 سال همان شعارهای توخالی انقلاب بلشویکی شوروی را تکرار نماییم!؟

پیوسته این حرف توخالی را تکرار می‌نمایند ملت تورک آزربایجان جنوبی «ایران‌دوست» هستند. کدام ایران‌دوستی!؟ شما با استناد به کدام مدرک مستند این جرف توخالی را تکرار می‌نمایید!؟ مگر به ملت تورک آزربایجان جنوبی «حقِ انتخاب» داده شده است تا «انتخاب» خود را به روشنی بیان نماید!؟ آیا رفراندومی دموکراتیک با شرایط انتخابات آزاد جهت جدایی و یا باقیماندن آن در ایران برگزار شده است!؟ و یا با گردن‌کلفتی و زورگویی با کشتارِ دسته‌جمعی مثل نسل‌کشی 21 آذر 1325 به زور چماق در زیر پرچم این «ایران» نگهش داشته‌اند!؟ من صدها نفر هویت‌طلب می‌شناسم که این «ایران» پشیزی برایشان ارزش ندارد اما برای «آزربایجان» جانِ خود را هم فدا می‌نمایند.

***
برای ما تورک‌های آزربایجانِ جنوبی قربانی شدن برای تمامیت ارضیِ پوشالیِ این «ایران» بس نیست!؟ رهاورد این «ایرانِ نفرین شده» برای ما چه بوده است!؟

***
سرزمین تاریخی آزربایجان جنوبی متعلق به ملت تورک آزربایجان جنوبی می‌باشد و هیچ کسی به غیر از آنان حق دخالت و تصمیم‌گیری در مورد آن را ندارد. «استقلال‌طلبی» یک حق کاملاً دموکراتیک و منطبق با کنوانسیون‌های بین‌المللی است که «قیم‌مآبان» و «تمامیت‌خواهانِ» ضدِ حقوقِ بشر که بخواهند در مقابل «استقلال‌خواهی» تورک‌های آزربایجان جنوبی سنگ‌اندازی نمایند به سختی پشیمان خواهند شد.

***
هر وقت فارسستانی‌ها توانستند از چنگال رژیم «ملای مطلقه‌ی فقیه» خود را خلاص نموده و حکومت را از «ملای عمامه‌دار» به «ملای کروات‌دار» مثل «جنایتکاران سازمان مجاهدین خلق» بسپارند ملت تورک آزربایجان جنوبی را تهدید به پاکسازی زبانی و هویتی توسط به اصطلاح ارتش خلق ایران! بنمایند. گذشت آن روزها که دیگر «ارتش محمدرضا پهلوی» با مباشرت قدرتهای جهانی ملت تورکِ ازربایجان جنوبی را به خاک و خون بکشد. در شرایطی که ملت تورک آزربایجان جنوبی با چنان مخاطره‌ای مواجه باشد حق دفاع مشروع از خود را داشته و به متجاوزان تودهنی محکمی خواهد زد. چقدر عالی است که امثال شما کمونیست‌های پلید‌اندیش نیت ددمنشانه‌ی درونی خود را اینچنین عریان بیرون می‌ریزید تا ملت تورک آزربایجان جنوبی بدانند در فردای ایران با چه وحوشی طرف خواهند بود.

***
تا ابد هم اینجا بر طبل شعارهای توخالی بکوبید راه «آزربایجان جنوبیِ تورک» از «ایرانِ فارسِ شما» جداست. «آزربایجان جنوبی» با یک حرکت حساب شده به قاره‌ی اروپا ملحق خواهد شد و شما بمانید با این ایران‌ غرق در باتلاق راسیسم فارسی/آریایی‌تان! و تا می‌توانید مجسمه‌ی کوروش به اصطلاح کبیرتان را پرستش نمایید و در کویرهای فارسستان ماکت امپراتوری اهورایی پارس‌تان را هر طور دلتان خواست بنا نمایید و به پیشرفت خیره‌ کننده‌ی «آزربایجان جنوبی» غبطه بخورید.