Skip to main content

اساس فاشیسم هیتلری که دنیا را

اساس فاشیسم هیتلری که دنیا را
Anonymous

اساس فاشیسم هیتلری که دنیا را به آتش و خاک و خون کشید همین «نژاد منزه آریایی!» بود که امثال شما تبلیغش را می‌نمایند. کسی که مبلغ نژادپرستی آریایی باشد سخنش در مورد «گرگ‌های خاکستری» بی‌اعتبار است. رطب خورده منع رطب كي كند؟

***
موضوع کاملاً مشخص است «گرگ» بطور نمادین برای «تورک‌ها» مورد احترام است اما اینکه تلقی «سازمان گرگ‌های خاکستری» تورکیه از آن چیست فقط مربوط به آن سازمان می‌باشد. تورک‌ها در سرزمین‌های پهناوری زندگی می‌نمایند لزومی ندارد تلقی تورک‌های آزربایجان جنوبی و سایر تورک‌ها از «سمبلِ گرگ» مثل «سازمان گرگ‌های خاکستری تورکیه» باشد. همانگونه که نوشتم در آزربایجان جنوبی علامت «بوزقورد» 'نشانِ مقاومت و آزادی‌خواهی' می‌باشد و کسانی که این علامت را نشان می‌دهند هیچگونه وابستگی فکری و ایدئولوژیکی به سازمان گرگ‌های خاکستری تورکیه ندارند.

ما تورک بودنِ خود را از تورکیه وام نگرفته‌ایم که به لحاظ فکری وابسته به تورک‌های تورکیه باشیم اما به دلیل اشتراکات زبانی، فرهنگی و هویتی بین تورک‌های آزربایجان و تورکیه همگرایی وجود دارد اما این به آن مفهوم نیست ما به لحاظ فکری وابسته به تورکیه باشیم. تورک‌های آزربایجانِ بطور مستقل از تورکیه و هر جای دیگری دارای گنجینه‌ی غنیِ زبانی، فرهنگی و هویتی می‌باشند.

***
این ویکی‌پدیایی که شما از آن به عنوان منبع استفاده می‌نمایید تحت کنترل رژیم فارس ایران و ناسیونالیستهای افراطی فارس می‌باشد. به لحاظ نژادپرستی اگر بخواهیم «گرگ‌های خاکستری تورکیه» را با «نژادپرستان آریایی» مقایسه نماییم «نژادپرستان آریایی» به مراتب افراطی‌تر و نژادپرست‌تر می‌باشند با اینحال همانگونه که گفتم «سازمان گرگ‌های خاکستری تورکیه» و تفکر و ایدئولوژی آن ارتباطی به فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی ندارد.

***
با این داستان‌پردازی‌های ویکی‌پدیایی نمی‌توان خود را از «نژادپرستیِ افراطیِ آریایی» مبرا نموده و قصور خود را به گردنِ دگران نهاد. حرکت ملی تورکِ آزربایجان جنوبی با «نژادپرستی افراطیِ فارسی/آریایی» مبارزه می‌نماید و خودش را در باتلاق نژادپرستی‌ای که با آن مبارزه می‌نماید گرفتار نمی‌نماید.