Skip to main content

د ر ایران دو نظر وجود دارد

د ر ایران دو نظر وجود دارد
Anonymous

د ر ایران دو نظر وجود دارد امثال گنجی و زیباکلام که منتقد جدی نظامند اعتقاد به شکرت در انتخابات دارند و دلیل اصلی شان هم نبود الترناتیو است. یعنی نه امکان قیا عمومی و براندازی توسط مردم است و نه امکان حمله نظامی مثل داستان طالبان افغانستان و صدام.
من مدتها با نامهیا کاربری مختلف فعالیت میکدرم و مدافع سرسخت تمامینت ارضی همراه برقراری حکومت دموکراسی بودم. ولی بعد از چند سالها نوشتم و تحقیق که شاید به صدها مقاله و هزاران ساعت برسد چیزی حدود 12 سال ! به این نتیجه رسیدم:
1- ایران به شکل کنونی اگر ادامه یابد تنها یک حکومت دیکتاتوری میتواند تمامیت ارضی اش حفظ کند

2-در صورت حمله نظامی قطعا در کوتاه مدت خسارت زیادی میخورد ولی اگر حمله سوی یک یک شکور دمرکات مثل امریکا و اروپای غربی باشد رد نهایت دموکراسی میشود ولی تجزیه بحشی از شکور اجتناب پذیر است. سه منطقه ایارن متاسفانه تجزیه طلب جدی هستند. اذربایجان. کردستان سنی و بخش عرب نشین و کمتر مناطق بلوج و ترکن نشین.
به نظرم بهترست چهار استان اذرباجان و کردستان نسی مدهب از ایارن جدا بشوند.

اگر به همین وضع پیش برود از ایران تنها زبان زسمی فارسی دری باقی میماند و بقیه قدرت و ثورت رد دست ترک زبان ها بویزه اذری خواهد بود.
عملا حکومت ایران هر چند ایدئلوژیک ظالم و فاسد شیعه گرا است ولی منشا قدرت و نیوری سرکوبکش از اقلیتهیا قومی شیعه بویژه ترک زبانهاست. فقط به اسامی فرمانئدهان سپاه نگاه کنید.
اذری های ترک زبان نقش اصلی در برپایی انقلاب 57 و حفظ حکومت جنایتکار خامانه ای و دار و دسته تبکارش دارند. این چیز عجیبی نیست همین وضعیت در بحرین، سوریه، سعودی نیز است. اقلیت بزرگ، با نفوذ در ارکالن قدرت و ثروت جبران اقلیت بودن خود میکنند. اذریهای ترک زبان با توجه سابقه پانصد ساله حاکمیت این کار در ایارن میکنند.
ا
من خدم فارسی زبانم ولی معتقدم اذربایجان عقده سرطانی ایران است. میزان خراب کاریترک زبانان تجزیه طلب و یا زیاده طلب خودمختارخواه بیشتر از هر اقلیت در ایارن است چون قدرت و ثورت در دست انهاستو عملا حوزه علمیه و صدا و سیما و بدنه قوه مسلح و قضاییه در دست ترک زبانهاست