Skip to main content

لطفاً ایران‌گلوبال پاسخ دهد

لطفاً ایران‌گلوبال پاسخ دهد
Anonymous

لطفاً ایران‌گلوبال پاسخ دهد.

من اگر کامنت یا مقاله‌ای بنویسم که مثل همین «اقبال اقبالیِ لجن‌پراکن» در آن راسیست‌های آریایی را متهم به «دلقک‌بازی» نمایم و یا اسمشان را «موجودات آریایی» بگذارم آیا ایران‌گلوبال اجازه‌ی انتشار آن را می‌دهد و یا امتیاز ویژه‌ی استفاده از این اتوبان یک‌طرفه‌ی لجن‌پراکنی فقط در اختیار گردانندگان ایران‌گلوبال و نزدیکان و همفکرانش می‌باشد!؟ جناب توکلی تا کی می‌خواهید به این رویه‌‌ی یک‌جانبه ادامه دهید!؟ در کامنت‌های من حتی کلمه‌ی «ننگین» نیز تحمل نشده و نقطه‌چین می‌شود. لطفاً روشن نمایید که در مقایسه با این ادبیات لجن‌آلودِ اقبال اقبالی، دلیل سانسور نمودن چنین کلماتی در کامنت‌های من چیست؟

لطفاً نگاهی به تک تکِ کلمات این کامنتِ «اقبال اقبالی» بیندازید و کلاهِ منطقتان را قاضی نمایید ببینید انتشار چنین کامنتی در این سایتی که ادعای «فرهنگ و گفتگو» دارد شرم‌آور و وقیحانه نیست!؟ آیا چنین نظراتی تیرِ خلاص به دیالوگ سالم نمی‌زنند!؟ آیا بخاطر رفاقت با این «اقبال اقبالی بیگانه با فرهنگ و انسانیت» باید در مقابل لجن‌پراکنی‌های وی سکوت نمایید تا یک ملتِ بزرگ مورد هتاکی چنین موجوداتی قرار بگیرد!؟

برای اهانت به تورک‌ها کامنتی که در آن تورک‌ها با کلمه‌ی «ترکعلی» مورد خطاب قرار گرفته‌اند منتشر می‌شود اما اگر من در پاسخ کامنتی که در آن کلمه‌ی «فارسعلی» وجود دارد ارسال نمایم کامنتم نیست و نابود می‌شود. جناب توکلی، آیا «ترکعلی» توهین نیست اما «فارسعلی» توهین است!؟ توهین به «تورک‌ها» رواست اما برای «فارس‌ها» ناروا!؟ منطقِ دموکراتیک شما این است!؟ چرا که به تورک‌ها باید از موضع «تمامیت‌خواهی» نگاه نمایید؟ شما که ادعای دموکرات بودن و لیبرال بودن دارید اخلاق و وجدان سیاسی‌تان کجا رفته است!؟ من اگر این «اقبال اقبالی» و همپالگانش را مثل خودش که فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را سربازان گمنام اردوغان نامیده است «سربازان گمنام رژیم ملای آریایی» بنامم اجازه‌ی انتشار داده می‌شود!؟

جناب توکلی، اگر واقعاً خود را پایبند به تفکر دموکراتیک می‌دانید وجدان و اخلاق سیاسی را در مقابل چشمانتان نهاده و با شهامت کامنت‌هایی که با همین ادبیات لجن‌پراکنانه‌ی «اقبال اقبالی» ارسال می‌شوند را بدون از دم تیغِ سانسور و حذف گذراندن انتشار دهید و گرنه من همان حرف قبلی که گردانندگان «ایران‌گلوبال» کوتوله‌دیکتاتورهایی بیش نیستند را دوباره تکرار خواهم نمود.

می‌دانم این کامنت من برای شما بسیار گران خواهد آمد اما اگر ذره‌ای انصاف در وجودتان است آن را با کامنت اقبال اقبالی مقایسه نموده و ببینید کدام یک باید برایتان گران بیاید!؟