Skip to main content

باید از سازمان فدائیان خلق

باید از سازمان فدائیان خلق
Anonymous

باید از سازمان فدائیان خلق اکثریت و فرخ نگهدارد هوشنگ ابتهاج توده ای پرسید .. چرا ارمانهای یک حزب 75 ساله و پیش تازان فدائی و ملیونها ایرانی قربانی چرتکه و بازی های سیاسی میشوند. ایا بازرگان لیبرال پیشروتر از شما چپها نبود؟ ایا در حکومت بختیار شما فعالیت قانونی نداشتید؟

باید دانست که پیروزی ارتجاع سیاه مرهون و مدیون همین اختلاف های دروغین وباورهای غلط دینی ها و چپی است.
باید پرسید وقتی توده ای ها و فدائیان خلق کرنش کنان .... اخوند میروند چرا با دیگر مخالفان نظام عقد همکاری نمیبندند. ایا مجاهد از اخوند بهتر است و یا بدتراست ؟ اگر بدتراست بگویئد واگر بهتر است همکار ی کننید . از خود مجاهد نیز باید پرسید همکاری با صدام و نماینده گان گنگره بهتر است یا همیاری و همگامی با دیگر سازمانهای مختلف .

این نظام نیست که پیروز شده است این پیروزی نظام مدیون 37 سال دشمنی اشگار و پنهان و ندام کاری های سیاسی سازمانهای مختلف با یگ دیگر است. این انتخابات عمز پلید نظام اسلامی و سلطه شوم بی وطن ترین و ارتجاعیترین قشر ضد ایرانی را 4 سال دیگر اضافه کرد.ایا پیروزی جنایتکاری مانند رفسنجانی پیروزی دمکراسی به حساب میاید . ایا فدائی نمیداند پرونده این جنایتکار حرفه ای مملو از ریا و خودسری و مردم فریبی است ؟ ایا رفسنجانی از گشتار سال 67 بی خبر بود و نمیتوانست جلو این همه اعدام ها را بگیرد. فدائیان خلق همراه با فرخ نگهدار با توجه به انچه پس از سال 57 در ایران روی داده اگاهانه برای قدرت چشم برگشتار ها و اعدامها و روزگار سیاه و تباه مردم ایران و نسلهای اینده بستند.