Skip to main content

مظهر فعالیت و شعور سیاسی

مظهر فعالیت و شعور سیاسی
Anonymous

مظهر فعالیت و شعور سیاسی-اجتماعی و فعالیت ایران پابتختش است. نیمی از مردم شرکت نکردند. اکثریت آن نیمی دیگر هم به لیستی رای دادند که نماد مخالفت با نظام بود. چون افرادی مانند اکبر گنجی و صادق زیباکلام-علی زغم رد صلاحیت گسترده اصلح طلبان و مستقلان و اپوزیسیون- از مردم خواستند مشارکت اعتارضی کنند تا مخالفت خود با کلیت و عمل ظالمانه و فسادامیز نشان دهند نتیجه این شد.
بسیاری هموطنانی که شرکت کردند با ناخرسندی که مجبور شدند به کسانی رای بدهند که عامل جنایات و فلاکت مردم ایران بودند از رفسنجانی بگیر تا ری شهری، ولی اصلاخ طلبها نیوری کافی نداستند و اپوزیسیون سکولار و لیبررال دمورات نماینده نداشت. د رنتیجه با نه گفتن به مظاهر دیکتاتوری مثل مثلث جیم در تران، مخالفت عملی خود را با ادامه کار این نظام بر ظلم و فساد اعلام کردند

ولی نظام ولایت فقیه بسیاروقیح است و با نیرنگ دارد رای مخالف مرذم به نظامض را نشانه مشروعیت خودش میدهد.
به نظرم مردم دیگر نباید وارد بازیهای اصلاح طلبان حکومتی بشوند.
باید خود را برای قیام عمومی و نافرمانی گسترده مدنی اماده کنند.
هر جوان آگاه باید در جمع دوستان و خانواده مسایل سیاسی روشن کند و مردم کم دانش شهرستانی و دهات و محلات فقیر نشین از ماهیت دیکتاتوری رژیم و واقعیت بهتر نظام سکولار دموکراسی یا لیبرال دموکراسی آگاه سازد.
بایست ت.ده بسیج که از بدنه ملت هستند را آگاه کرد
مثلا چند سر تیتر انتخاب شود برای تبلیغات آگاه سازی
1- دروغ ولایت فقیه. ولایت فقیه دروغی بود خمینی و اندکی اخوند اختراع کردند. ولایت فقیه در شیعه فقط بر یتیمان و بی سرپستان است و ن بر جامعه و هیچ حق انحصاری جوکمت برای اخوندها در قران و اسلام نیامده است.
2-حقایق فساد و ظلم و جتایات ر؟ژیم اقشا کنند.
3- بیان کنند ساختار قانون ااسای جمهوری اسلایمی معیوب و محکوم به دیکتاتوری است. دور باطل خبرگان رهبری-رهبری ولایت فقیه-شورای نگهبان- امکان ایجاد دمکراسی نمیدهد و همواره فلیترینگ افراد مستقل و ملی و ازادی خواه و اصلا طلبان واقعی بوچود می اید و این دور باطل قدرت اجازه ازادی بیان و انتحابت سالم و ازاد نمیدهد و هیچگاه نظر همه طیف های عقیدتی را مشارکت نمیدهد
4- مردم آگاه سازند، فساد و رانت در نظام سیستامتیک شده و متاسفانه چنان فساد گسترده است که شاید اغلب افاد سالم هم وارد این سیستم شوند یا مجبورند استعفا بدهند و الوده به فساد بشوند!
5- آگاه سازند اصلاح طلبان درون نظام، نماینده واقعی مردم نستند و نقش سوپاپ اطمنا رژیم دارند ولی رژیم همینها را دست چین مکیند و هر چند یک بار آنها غربال میکند.
6- سیستم اقتصادی کشور بیمار و فاسد است.
در مردم بیماری اقتصادی کشور سخنها قروان است.
نظام فاسد بخش بزرگی از جمعیت کشور جیره خوار خود کرده مثلا پعار ملیون کارمند! وقتی وضغ درامد خوبست و نفت گران است، البته وضع این قشر کمی بهتر میشود. اینان از حداقل دستمزد و بیمه و بازنشتگی برخودراند و متاسفانه بخاطر همین اندک جیره خواری از نظام حمایت میکنند. بخشی رای ثابت و تظاهراتها بخاطر همینهاست.ولی اوج فاجعه اینجاست نظام اقتصادی دولتی-شب دولتی است. به دللی قوانین ضد کارگی، بخش خصوصی=که کوچک است- هم قاسد هستند. بخش خصوصی متاسقانه به شدت استثمارگر است. یعنی ختی همان خداقل خقوق و مزایا بخش ذولتی را نمیدهد. باری همین جوانان به شدت مدرک گرا شده اند و به هر طریقی میخواهند وارد سیستم دولتی بشوند. برخی ختی سکولار هستند ولی وارد بسیج میشوند و تظاهر به دینداری میکنند از بس بخش خضوضی وضعش خراب و فاسد و استثمارگر است. سواستفاده جنسی از از بانوان در بخش خصوصی بیداد میکند. بسیاری از کارفرمایان بخش خصوی در کارگاههای خود عملا حرامسرا درست کرده اند!
شخصا اطلاع پیدا کردم زن بیوه بیچاره، خواسته در یک گارگاه غیر مجاز بسته بندی کار کند، کارفرما-که متاهل است- گفت روزی بیست هزار تومان میدهعم به شرطی که صیغه هم بشوی! یعنی همزمان سرویس جنسی و کاری بدهد!
امیدوارم منتشر کنید