Skip to main content

آقای اقبالي

آقای اقبالي
Anonymous

آقای اقبالي
این به اصطلاح خبر رسانی شما دو ایراد اساسی دارد. منابع خبری شما اعتبار بین المللی ندارد و وابسته به گروههای متخاصم است. این مثل این میماند که از خبررسانی داعش فاکت بیاورید.
حتی با این وجود تفسیر و تیتر خود را طوری ميگذاريد که به خواننده القا شود که آنهم جزئی از متن اصلی خبر است.
در مورد خبر اول قانون ناتو قلم ۵ میگوید اگر هر کشور عضو ناتو مورد حمله قرار گیرد ناتو از آن کشور دفاع خواهد کرد . ناتو هرگز نمی گوید هر کشور ناتو میتواند به هر کشوری حمله کند و مورد حمایت ناتو باشد. این قانون حتی شامل آمریکا هم میشود. ناتو پیمانی دفاعی است نه حمله یی.
در اینجا به ترکیه میگویند به روسیه حمله نکند. ولی اگر روسیه جنگ را شروع کند ناتو در کنار ترکیه خواهد بود. بنابر این تیتر و تفسیر و خبر شما نادرست است.

در مقاله دوم از ترکیه خواسته نشده که به نیروهای دولتی حمله نکند. اينرا شما اضافه کرده اید بدون حتی توجه به این که نیروهای ترکیه و سوریه درگیر جنگ مستقیم نیستند.
این کار شما مثل تفاوت بین ماه بنده و ماه گردان است.
هم جنابعالی هم بنده و هم کاربران بیطرف مثل خانم ترابی میدانند که این کار شما کاری تخریبی است. امیدواریم به عمد نباشد.
شما ترکی فارس دوست تر و ایران دوست تر از من نمی یابید. من معتقد به ایران فدرال که می توانست مرکز اتحادیه اقتصادی با کشورهای همسایه باشد بودم. متاسفانه با دیدن این برخوردها به این نتیجه می رسم که مانند زن و شوهری که دیگر تاب دیدن قیافه هم دیگر را هم ندارند باید طلاق گرفت.
اگر شما و یارانتان توانسته اید مرا عوض کنید بدا به حال آینده ایران.