Skip to main content

در حالیکه چین ۵ میلیون کارگر

در حالیکه چین ۵ میلیون کارگر
Anonymous

در حالیکه چین ۵ میلیون کارگر را اخراج خواهد کرد، ما مردم خاورمیانه، در افق خشکی و بی‌ آبی‌،باید دست در دست هم بدهیم و آینده خود و سعادت مردم را به یک اولویت تبدیل کنیم، برای این منظور، عربستان در ترکیه ۱۵ پانزده بیلیون دلار سرمایگذاری خواهد کرد و در مدتی‌ کم، آن را به ۳۰ سی‌ بیلیون خواهد رساند. ایران نیز با زمینه‌های مساعدی که جمهوری آزربایجان و ترکیه فراهم آورده اند به خط لوله گاز آزربایجان "" کریدر جنوبی "" وصل خواهد شد تا از زنجیر پوتین و قحطی کمونیستی رهائی یابد. ۳ سه کشور "" ترکیه، ایران و پاکستان "" می‌‌توانند خط آهن را از اقیانوس هند تا دریای مدیترانه امتداد دهند. فقط کافی‌ است پوتین روسیه، تروریست‌های پ ک ک و کمونیست‌ها را از معاد‌له "" پیشرفت و رفاه منطقه "" حذف کنیم تا شعبان بی‌ مخ‌های مدرن مقیم اروپا، در دالان‌های تاریک گذشته و مردگان، بپوسند. هم اکنون ۱۰ هزار پناهنده، در مرز یو

یونان و مقدونیه، پشت سیم خاردار ها، نگاه داشته شده اند. بیشتر از نصف اینها، ایرانی و افغانی هستند. زمینه را برای باز گشت و کاریابی مردم مساعد کنیم.
..
Saudis are now investing $15 billion in Turkey, said Turkish Deputy Prime Minister Mehmet Şimşek, adding that they are seeking to double this amount in the near future.
....
http://saudigazette.com.sa/business/turkey-open-to-further-investments-from-saudi-arabia-says-simsek/