Skip to main content

کسانیکه فکرمیکنند چون بنا به

کسانیکه فکرمیکنند چون بنا به
Anonymous

کسانیکه فکرمیکنند چون بنا به تصادف مدتی درزندان بوده اند، حالا باید رئیس جمهور شوند، این چه نوع طزز تفکرعقب مانده و مبتدی است؟ اگر کسی بخاطرعقاید کمونیستی خود، بهتر بگیم بخاطرعقاید ناسیونال شونیسم روسی، مدتی زندانی شده است، در واقع تصمیم خودش بوده است. مردم کسی را دعوت نمیکند، بیایند چند روزی در زندان بمانند، بعد ادعا کنند، چون چند روزی در زندان بوده اند، حالا شده اند امام زاده، و باید بدرگاهشان نذری بست. اگر چنین باشد حتما باید تیربارن شده گان سازمانهای مختلف، نیز از قبر برخیزند، و به مردم تعنه زنند، که ما بخاطر شماها تیرباران شدیم؟ برای هر کدام ما یک امام زاده درست کنید.عجب روزگار قاریشمیش و ظاهرسازی است. اگر قرار باشد کسانی برای محبوبیت و معروف شدن زندان کشیده باشند، چنین کاری چه دری از درد مردم را دوا خواهد کرد؟ کسانیکه دیروز زندان کشیده اند، امروز کاسه گدائی بدست دنبال رژیم

اسلامی پانفارس راه افتاده، به خیال خام شان برای اصلاح جنایتکاران تبلیغ میکنند، آیا از خودشان پرسیده اند؛ گذشته شان برای مردم به اندازه پشیزی ارزش ندارد؟ حالا بیست سال حبس کشیده اند، یا یکهفته. کسانیکه فکر میکنند با مدتی حبس کشیدن قهرمان خواهند شد سخت در اشتباهند. فردای سیاست جغرافیای موسوم به ایران را ملل ایران و نمایندگان سیاسی آنان تعیین خواهند کرد. کسی که از این قافله عقب ماند، در حاشییه تاریخ جای خواهد گرفت. هر که میخواهد باشد. من شخصا در اطراف خود کمتر کسی میشناسم که بکارسایت مشغول بوده، زندان نکشیده باشد. شکنجه نشده باشد. یا از مرگ حتمی نگریخته باشد. این امر در مورد شخص خودم نیز صادق است. در این مورد میتوان کتابها نوشت. آیا این کافیست؟
فردا سرنوشت ایران را خلقهای ایران و نمایندگان فکری آنان رقم خواهند زد. در این راستا ملت آزربایجان و نمایندگان سیاسی آن پیش تازاند. کسی که به این واقعیت چشم بپوشد، قدرت تحلیل اوضاع سیاسی ایران را ندارد. خود بخود بفراموشی سپرده خواهد شد.