Skip to main content

سالام الیکیم (2)

سالام الیکیم (2)
Anonymous

سالام الیکیم (2)
جایت بمانی و کاری را ادامه دهی.
قاضی پور اشتباه کرد، شماها اشتباه بدتری کردید.
و ناخواسته دنباله رو بی‌بی‌سی و آذری‌ها و صدای آمریکا و ایران گلوبال و غیره راه افتادید و دلتان هم سوخت که چرا به قاضی‌پور رای دادیم ؟
وقتی اورمیه در آستانه نجات و اثبات خویش است و هنوز کار تمام نشده است و دو نماینده داریم که باید از فرصت استفاده کنیم، ناگهان فیلم قاضی پور آن هم بعد از نتیجه انتخابات از جانب افرادی بیرون میزند و به یکباره بدون اطلاع خود آزربایجانی‌ها و اورمیه‌ای‌ها سر از بی‌بی‌سی و رسانه های دولتی و سایت های مخالف حرکت ملی در می آورند و خیلی سریع هم افکار برادران و خواهران روشنفکرم را به سوی ادب و نزاکت و اعتراض و غیره سوق می دهد و آنها نیز داد و بی داد راه می اندازند و می شوند روغن چراغ فتنه گران !

خدا بیامرز صمد بهرنگی کتابی نوشته بود "تعلیم تربیت در آموزش و پرورش ایران " البته اگر عنوان کتاب درست یادم بوده باشد، که این کتاب متاسفانه هنوز هم ممنوع الچاپ است؛ نوشته بود شما که در کتابهای درسی کودکان ابتدایی از مراکز آموزش مدرن اروپا و معیارهای مدرن و ملموس در آنجا را به کار می برید، کودکی که باید اول صبح در یک روستای محروم ابتدا گاوهایشان را به صحرا ببرد سپس با استرس و با کفشهای پاره و گلی دوان دوان خود را به مدرسه برساند چگونه می تواند تصور کند مدرسه‌ها و برنامه‌های مدرن و راحت کشورهای اروپایی را باید موضوعات ملموس این مردم را مثال زده و با روش و زبان آنها به آنها آموزش داد و صحبت کرد. امروز مسئله بعضی از روشنفران و فعالان ما مصداق همان مسئله است ، بدون توجه به مسئله روز و بحران جدی در اورمیه که در صورت شکست صدمات تاریخی جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد، داد و بی داد راه انداخته‌اند که تنها به خاطر یک سخنرانی نادرست قاصی پور باید وی "جنایتکار جنگی" و غیره شناخته شود ، باید محاکمه شو!
امروز دارند معترضان به فتیله را در اوج بی عدالتی محاکمه می کنند، شلاق می زنند، چرا با این عظمتی که برای قاضی‌پور داد و بی داد راه انداخته اید، با همان عظمت سراسری اعتراض نمی کنید که جوانان ما چه گناهی دارند ؟ نمی توانید چون شروع کننده‌ی این اعتراضات بی‌بی‌سی و اطلاعات و روزنامه های مرکزی ایران نیست که بتواند شما را اینگونه تحریک کند .
باید اشتباهات قاضی‌پور را توسط چند نماینده از آزربایجان به او گوشزد می‌کردید و هزاران فحاشی دیگر نماینده‌ها را به رخ می کشیدید؛ دفاع نمی گویم، نباید می فروختید. نباید آب آسیاب اطلاعات می شدید. پناه بر خدا با این روحیه‌ی ملی‌تان .
شریفه جعفری

گوناز تی وی
H.M