Skip to main content

اعتراف تکاندهنده نماینده

اعتراف تکاندهنده نماینده
Anonymous

اعتراف تکاندهنده نماینده داعشی خامنه ای
..... شما شاید در زندگی‌تان سر مرغ و خروس را نبریده باشید، اما من مجبور شدم در جنگ سر ٢٠٠ نفر اسیر را ببرم.....

این سخنان یک نماینده مجلس شورای اسلامی است، نماینده ‌ای که برای مجلس بعدی هم انتخاب شده است.

به نوشته روزنامه شرق، نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، اخیرا در یک سخنرانی در این شهر سخنانی بیان کرده که جملات بالا تنها بخشی از آن است.

وی بعد از انتشار این سخنان گفته: کسی که فیلم سخنرانی من را منتشر کرده جاسوس است.

این نماینده داعشی خامنه ای در سخنرانی خود از جمله اعتراف می کند که در جریان جنگ ایران و عراق، سر دستکم دویست اسیر جنگی را بریده است. این کره الاغ آقا یعنی نادر قاضی پور جنایتکار جنگی هم هست که خودش می گوید در جنگ سر ۲۰۰ نفر را از تنشان جدا کرده است. باید این مورد به سازمان ملل گزارش شود

حرامزاده انتظار دارد که بهش جایزه صلح نوبل برای سر بریدن ۲۰۰ نفر اسیر بدهند! تف تو روحت خمینی که این کثافتهای قاتل را در ایران پرورش دادی!

راستی حضرت علی ابن ابیطالب در جنگ بنی‌قریظه ، با دست مبارک شان سر چند نفر را بریدند؟
علی ابن ابی طالب ۸۰۰ نفر را گردن زد

باید دید جهان بینی، ایدئولوژی و دین این جانور چیست که بریدن سر انسانها را جزئی مهم از کارنامه درخشانش میداند و آنهائی در ارومیه به این بابا رای داده اند کیستند؟
احتياج به گفتن نبود ما ميدانيم جز قاتل و دزد ىكسى ديگه در طويله اخوندى نيست،

این بزغاله اگر آدمکش نبود وکیل مجلس نمیشد
پست و مقام در جمهوری اسلامی در اختصاص آدم کش ها شکنجه گران و لات های حرامزاده ست
اگر تنها یک رگ انسانی در وجود این بی پدر مادر بود میباید خودکشی میکرد نه اینکه نماینده مجلس بشود
در تمام دنیا کسانی را که در جنگ صدمات جدی روحی و روانی میبینند تحت درمان های طولانی قرار میدهند به جز در رژیم آخوندها که بلا فاصله پست و مقام میدهند چون طرف تازه برای خیانت دزدی و آدمکشی برای رهبرش آمده شده است
خداوند را سپاس دشمنان ما نفهم هستند این بیشرف ایرانی نیست
قاتل بی ناموس، آدم اسیر میکشه بی شرف وطن ستیز تازی پرست امید ان است که فرزندان ارومیه تو آلوده را پاک کنند

اين آدم کش داعشى ج ااز سر برکت کنترل و شناسايى شديد اعضاى شوراى نگهبان ميباشد که بمجلس راه پيدا کرده است! شوراى نگهبانى که اينهمه هم الکى قمپز در ميکنند! نسبت بکنترل دقيق و صحيح خود از منتخبان قبل ازانتصابات! اين نوع جانيان امثال نادر قاضى پور ها نه تنها جايى بعنوان نماينده در مجلس ندارند! بلکه بعنوان جنایتکار جنگی بايد در دادگاه بين المللى مجازات هم بشوند! مردک احمق به آدم کشى خود افتخار هم ميورزد! جاى دارد ج ا جهت خوش خدمتى بدوست ديرينه خود بشار اسد! اين نماينده نمونه مجلس را به سوريه اعزام کند! بعنوان مستشار سر بريدن! جاى بسى تاسف و اندوه است که در قرن ۲۱ ايران و ايرانى در اين حکومت استبدادى ج ا گرفتار دست يک مشت آخوند عقب مانده و نظامى و جانى و چپاولگر و دزد و بى وجدان داعشى شده است!