Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
گستاخی سیاستمدار روسی: تورکیه باید بمباران و نابود شود!
Çərsənbə Axşamı, 07.03.2016 02:48
گوناز تی وی: رهبر حزب ملی گرای افراطی روسیه اظهار کرده که تورکیه باید هرچه زودتر بمباران و نابود شود.
به گزارش گوناز تی وی، ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر حزب ملی گرای افراطی لیبرال دموکرات روسیه که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود، سخنان نژادپرستانه ای علیه تورکیه ارائه داد.
این سیاستمدار افراطی روسیه گفت:"تورکیه باید هرچه زودتر بمباران و اشغال شود. ارمنی ها و کُردها از شرق، بلغارها و یونانی ها از غرب باید به تورکیه حمله کنند. ما(روسها) نباید از چیزی بترسیم. تورکیه را باید نابود کنیم".

ژیرینوفسکی که در روسیه با القابی چون فاشیست، دلقک و انتقام جو شناخته شده است، در زمان سرنگونی جنگنده متجاوز روسی توسط ارتش تورکیه نیز این چنین سخنانی را به زبان آورده بود.
وی در گفتگو با صدای روسیه گفته بود پوتین باید با یک بمب هسته ای تورکیه را نابود کند.
رئیس حزب لیبرال دموکرات روسیه همچنین گفته بود:"ما باید تمام ارتباطات اقتصادی خود را با تورکیه قطع کنیم. تورکیه را بدون انرژی رها کنیم، بدون گاز، بدون نیروگاه هسته ای و بدون حتی یک توریست! تنها با همین اقدام میتوان تمام آن تورکهایی که مجبور به یاد گرفتن زبان روسی شدند تا به توریستهای روس خدمت کنند، به خیابانهای آنکارا و استانبول خواهند آمد و دولت مذموم و نفرت انگیز تورکیه را سرنگون خواهند کرد. به این ترتیب حتی به اقدام مستقیم ما نیز نیازی نخواهد بود".
گوناز تی وی
S.N