Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
0واکنش طرفداران تراختور به پرتاب نارنجک در ورزشگاه آزادی جنجال آفرید + ویدئو
Cümə Axşamı, 09.03.2016 02:25
گوناز تی وی: بعد از پرتاب نارنجک‌های دستی به سمت بازیکنان، مربیان و نیمکت تراختور در دیدار اخیر مقابل پرسپولیس، برخی از طرفداران تراختور با شعار نامناسب "مرگ بر فارس" به این حملات هواداران پرسپولیس واکنش نشان داده‌اند.
به گزارش گوناز تی وی، در نیمه دوم دیدار تیم‌های تراختور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، طرفداران پرسپولیسی بارها با پرتاب نارنجک‌های دستی به بازیکنان، مربیان و نیمکت تراختور حمله کردند که این مسئله باعث واکنش برخی از طرفداران تراختور شده است.
در این دیدار که روز یکشنبه (16 اسفند) برگزار گردید، برخی از طرفداران تراختور در واکنش به حملات نارنجکی به سمت تراختوری‌ها و نیمکت این تیم، به سر دادن شعار "مرگ بر فارس" پرداختند.

این مسئله باعث ایجاد فرصت برای رسانه‌های ضدتورک شده است تا با سانسور حملات نارنجکی به سمت تراختوری‌ها، تنها ویدئوی واکنش‌های طرفداران تراختور را بصورت گسترده در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنند.
با اینکه نمیتوان حق واکنش به حملات نارنجکی را از طرفداران تراختور گرفت، اما انتظار آن می‌رود که طرفداران لایق و فهمیده تراختور در چنین مواقعی از سر دادن این شعارهای بحث‌برانگیز پرهیز کرده و از ایجاد فرصت‌ سوء استفاده‌ برای دشمنان ملت تورک آزربایجان جلوگیری کنند.




گوناز تی وی
H