Skip to main content

کودکان گمشده سور!

کودکان گمشده سور!
Anonymous

کودکان گمشده سور!
«جمیل بایک» رئیس مشترک شورای رهبری ک.ج.ک گفت:«جداکردن کودکان از آغوش مادران آنها بخشی از توطئه بزرگ داوداوغلو است. بردن کودکان و سپردن آنها به عاملان دولت در کمپ‌های دولتی هم در این راستا است».

تحلیلات «جمیل بایک» رئیس مشترک شورای رهبری ک.ج.ک در این هفته در روزنامه‌های آزادی ولات و ینی‌ اوزگور پلتیکا منتشر شد که بصورت ذیل است:

«تمامی عملکردهای دولت ترکیهدر کردستان نشان می‌دهد که قدرتی اشغالگر برای نسل‌کشی فرهنگی است. روزنامه اوزگور گوندم با سرتیتر اصلی «کودکان گمشده جزیر» خواست مسئله گم‌شدن کودکان درسیم را با یاد آورد. همانطور که در درسیم صورت گرفت, امروزه در سور کودکان از آغوش مادران آنها جدا ساخته و در ماشین استحاله فرهنگی دولت می‌اندازند. در جریان مقاومت حماسی و اسطوره‌ای سور , بخاطر اینکه کودکان در آن شهر ماندند , ا

, از خانواده‌هایشان جداگردانده و مجازات می‌کنند. خانواده‌هایی که در مبارزه جای می‌گیرند و همه کردها آشکارا تهدید می‌شوند. می‌خواهند بر سر کودکان و خانواده‌های آنها سیاست‌های قتل‌عام‌گرانه, نابودگرانه و نیست‌کننده را در سراسر کردستان اجرایی کنند.

در کردستان, مدارس شبانه‌روزی در راستای آموزش کودکان نیست, بلکه در راستای استحاله آنها و رساندنشان به سطح خیانت از ماهیت و واقعیت خود است. مدارس شبانه‌روزی در کردستان نقش خنجر خیانت را بازی می‌کنند. هم‌اکنون هم هدف آنها از جداساختن کودکان کرد از آغوش مادرانشان و سپردنشان به کمپ‌های ویژه, در این راستا است. آنهایی که به کمپ‌های دولتی سپرده می‌شوند, دیگر کودکان کردها نیستند. وابستگی و علاقق آنها به جامعه‌شان از آنها سلب می‌شود. دیگر به ابزار جامعه دولتی مبدل می‌گردند. همانطور که می‌دانیم, موجودیت انسانها بسته به جامعه آنهاست. لذا آن کودکان هم همانند «ینی‌چری‌ها(سربازان جمع‌آوری شده عثمانی‌ها) به ربات مبدل شده تا بر ضد خلقشان در جنگ مورد استفاده قرار گیرند.