Skip to main content

در پاسخ به "یکنفر"؛

در پاسخ به "یکنفر"؛
اقبال اقبالی

در پاسخ به "یکنفر"؛
1-اسلام محصول تحمیلی ناسازگار با انسانیت به ساکنان تاریخی ایران توسط متجاوزین بوده و آوردندگان و پاسدارانش هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ سیاسی در 37 سال گذشته، چهره های پنهانی نیستند و نمی توانید هویت سیاسی تاریخی شان ر با هوچیگری پنهان کنید.
2- اسلامگرایان حاکم بر میهن ما، ننگ چامعه ایرانی و بشری بوده و هستند، و بدلائلی که جای بررسی آن در اینجا نیست بقدرت رسیدند. نابودی ایران تاریخی تنها در نتیجه یک جنگ جهانی و نابودی بشریت امکانپذیر است و لاغیر!
3- بشما "یکنفر" و تمام "دونرخوران" پان ترک و پااندازهای شیوخ عرب اطمینان می دهم که اقبال اقبالی ها در ایران به ملیونها نفر تکثیر یافته اند. انها هیچ سر سازشی با مزدوران ائتلاف اردوغان - داعش ندارند و مبارزه آنها با اسلامگرایان ریشه تاریخ دارد.
4- باز برای اطلاع "یکنفر"؛ اقبال اقبالی (بختیاری) متعلق به قشری از جامعه ایران

است که هرگز سلطه اسلام بر ایران را برسمیت نشناخته و در مبارزه تاریخی با اسلامگرایان بوده اند.
ما نسل در نسل از آزادی دفاع کردیم؛ در انقلاب مشروطه (پدر بزرگ)، در جنبش ملی نفت (پدر)، در مبارزه علیه دیکتاتوری پهلوی، مبارزه برای پیشگیری از استقرار حکومت اسلامی و سپس براندازی آن و .. در صف مقدم جنیگیدیم و این راه تا نیل به آزادی ایران و ایرانیان (همه ساکنان کشور) ادامه دارد.
بر سر تهدید ایران توسط همپیمانان اردوغان - داعش با کسی شوخی نداریم!
تعیین تکلیف با حکومت اسلامی کار ایرانیان است و خود راه رهائی را می یابند؛ آنهم بگونه ای که همزمان ارتجاع حاکم، ارتجاع فاشیستی جبهه اردوغان- داعش و شیوخ حاشیبه نشین را مردم ایران به زباله دان تاریخ بفرستند.
5- در خاتمه کلام؛
کاوه جویاها و اقبال اقبالی ها ریشه در تاریخ این کشور دارند. از زبان اقبال اقبالی سخن می گویم که خود را از ادامه دهندگان راه مزدک ها و بابک ها ... می داند و تا هنگامی که به اهداف شریف انسانی، آزادیخواهانه و برابری طلبه اش دست نیابد؛ آرام نخواهد گرفت.
در حالی این نوشته را بپایان میرسانم که می دانم با چنین مخاطبینی ( نظیر"یکنفر") بحث ندارم؛ اما به احترام خوانندگان ایرانگلوبال و بمنظور روشنی اذهان آنها باید به برخی نکات اشاره می کردم.