Skip to main content

استقلال حق هر بخش از کردستان

استقلال حق هر بخش از کردستان
Anonymous

استقلال حق هر بخش از کردستان است. اما امروز بهترین انتخاب برای کردستان غربی ( روژآوا ) سیستم فدرالی است. چون بقول شما فاشیستهای عرب و تورک آنها را محاصره کرده و در محاصره کامل اقتصادی هستند. شهرها ویران شدند، اقتصاد نابود شده است. سلاح کافی و مدرن ندارند و غیره.
ملل تحت ستم در ایران باید از کردها درس سیاست و اقدام عملی یاد بگیرند. من به جسارت کردهای کردستان غربی آفرین می گویم. آنها علیرغم مخالفت دولتهای فاشیست ترک هرکیه، ایران، سوریه و امریکا فدرالیسم اعلام کردند. آنها نان برای خوردن، کفش و لباس برای پوشیدن و سلاح برای جنگیدن ندارند و در محاصره نظامی فاشیستها در حال آماده باش و جنگ بسر میبرند ولی با جسارت جهت تعیین سرنوشت خود سیستم فدرالی را انتخاب کردند. آرزو میکنم کردهای سوریه بعد از کسب قدرت اقتصادی و نظامی و یافتن متحدین جهانی به کشوری مستقل تبدیل شود. آرزو میکنم که ملل تحت ستم در

ایران هم به استقلال ملی دست یابند و ملل کرد، تورک، فارس، ترکمن، عرب و بلوج همسایه گان خوبی با همدیگر بشوند. امیدوارم دولت حاکم فارس، مردم، روشنفکران و احزاب فارس آنقدر انسان دوست و دمکرات باشند که حق تعیین سرنوشت و استقلال ملی ملل غیرفارس را تحمل کنند.