Skip to main content

آقای کیانوش رشیدی قادی

آقای کیانوش رشیدی قادی
lachin

آقای کیانوش رشیدی قادی... لطفآ به دوستت آقای زضا پهلوی گوشزد بکنید که از یکی خونخوارترین پادشاهان ایران که همان کوروش باشد ( حقوق بشرش) یک مغلطه ای بیش نیست. عوام فریبی در عصر دیجیتالی به پایان رسیده است. این همان کوروش ( کویر) است که تنها بخاطر جنایات بیش از حد, حتی سر خودش را در سرزمین ماساژت ها از دست داد. جا دارد که به این اقای زضا پهلوی درس تاریخ یاد داده شود و ایشان هم با (( هولکاست پوریم)) آشنا بشوند. هر چند که وظیفه انسانی من برای یک یهودی- فلسطینی- سیاه پوست-سفید پوست- ترک - فارس -عرب..... یکی است ولی وقایع پوریم را نباید از یاد برد و فاجعه این کشتار عظیم ایرانیان را که یهودی ها جشن میگیرند fhdsjd در تاریخ بیشتر موشکافی بشود. و این فاجعه رابطه مستقیمی دارد به دختری بنام « استر » . ماجرای پوریم از این جا آغاز می شود که

استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد
ماجرا از آنجا آغاز شدکه در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.
مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.
شهبانوی ایرانی که در واقع دارای حیای زیادی بود پس از جریان مستی شاه و دستور او برای ظاهر شدن همسرش به صرورت عریان در انظار عمومی از این دستور سرژیچی می کند از چشم شاه می افتد.
با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.
اکنون زمان آن رسسیده بود تا استر نقشه اصلی خود را اجرا کند؛ به این صورت که با خوراندن شراب زیاد به شاه بی لیاقت ایرانی در حالت مستی وی، از وی دستور حمله به استان های کشور را می گیرد.
حالا پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.......
در ضمن اگر آقای رضا پهلوی دسترسی به اینترنت ندارند, لطفآ آدرس ایشان را بفرستید تا چند جلد کتاب در این مور برایشان (بطور رایگان) فرستاده شود...