Skip to main content

به کاربر گرامی، شورش کوردی،

به کاربر گرامی، شورش کوردی،
ناصر کرمی

به کاربر گرامی، شورش کوردی،.....گمان رود که بر هیچکدام از خوانندگان این سایت پوشیده نیست که شما کُرد نیستید و فقط یک نفر شورشی و اختلال گر و تقرقه گرا هستید. شما اگر کُرد می بودید یک اسم بنام "شورش کوردی" برای خودت انتخاب نمی کردید، تا جنبش دمکراتیک و مدرن مردم کُرد را شورش بنامید.
آن زمان که مردمام مهاجر و مهاجم تُرک و عرب قوم ایرانی را به شاخه های مختلف قومی، کُرد، لُر، بختیاری، لرستانی، گیلگی و مازندرانی و غیره، .. تقسیم میکردند تا با تفرقه اندازی خود بر ایران حکومت کنند گذشته است ایران دوران فئودالیته و قومگرایی منطقه ای را پشت سر نهاده است
در آلمان امروز بطور رسمی 16 شاخه و تیره قومی آلمانی وجود دارد، ولی همه خود را آلمانی معرفی میکنند.

اگر شما هدف دارید ملّتی بدون پشتوانه بنام فارس بسازید، تا ایران را به تقسیم جغرافیایی و تجزیه طلبی بکشاند، باید بدانید که واژهء "ایران" بسیار سرشت ناسیونالیستی ایرانی و پارسی از واژهء فارس دارد و پر محتواتر و گسترده از واژهء فارس پشتوانهء تاریخی مستند دارد.
واژهء ایران یعنی:((سرزمین آریایی ها، آنجا که آریایی ها بسر میبرند )، بنا بر این هر دو واژهء "فارس و ایران"، چه از لحاظ لغوی و چه از لحاظ تاریخی، قوم و نژاد شما یعنی تُرک تباری را در بر نمی گیرد.
ملّت کُرد امروز آن هوشیاری و شناخت را دارد، که ارزیابی کند، دشمنان و دوستان آنها در خاورمیانه و منطقه چه قوم و مردمانی هستند، آنچه مسلم هست مردمان تُرک و عرب دوستان مردمان کُرد نبوده و نیستند، این را تاریخ گذشته و امروز بخوبی اثبات کرده است.

شما برای اینکه در کار خود یعنی اغتشاش و شورش و اختلال و تفرقه موفقیّتی داشته باشید باید بیشتر روی تاکتیکهای خود کار کنید، و نزد بسیجی های ساندیس خور نظام علی خامنه ای و سازمان امنیّت ترکیه و نزد گروههای گرگهای و یا روباه های خاکستری بیشتر آموزش ببینید،
در نهایت اگر به هفت اسمان همر بروید و بیاموزید نزد ما چه رسوایی و شرمندگی کاری را از پیش نخواهید برد.