Skip to main content

منم با بک خرم دین از آذر

منم با بک خرم دین از آذر
Anonymous

منم با بک خرم دین از آذر بایجان .هر دم از باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. شما ترکان نژاد پرست راسیست دست و پای چی میزنید .آیا خواندن این و آن همچو کافرو از روی بی فرهنگی که حتی لغت فرهنگ را ندارید البته هزاران هزار لغت مدنی ندارید دلیل ان هم دایم در حال کوچ بوده و یکجا نشین نبوده اید خواندن دیگر انسانها مانقورد آیا دلالت بر تمدن بی تمدنی شماست. همه بد هستند شما ... از تخمه ترکه سربازان چنگیز ترک و تاتار که از شعب متعدد مانند تاتار-قونقرات-جلایر-اویرات-نایمان-تنگوت-اویغور-قنقلی و قفچاق هستید.از برای بی هویتی خودتان اینگونه دورغ پردازی میکنید ما حنای شما ...برای ما آذریان رنگی ندارد ما شما را خوب میشناسیم .حمله ترکان در ایران زمین در خراسان و اذربایجان چیزی نیست که هر ایرانی با شرف و ما مردم با شرف اذربایجان ان را فراموش کنیم.

مگر مردم اردبیل نبودند که سالها در مقابل اعراب متجاوز ایستادگی کردند یا بابک خرم دین قهرمان دلیر اذربایجان که امپراتوری عرب را به لرزه انداخت.مگر مردم تبریز نبودند که در مقابل حمله ترکان به ایران مردانه جنگیدند و ترکان را شکست دادند درسی تاریخی به سلطان سلیم دادند.شما به اشرافیت ترکان که همانا مغولان هستند مفتخر ید. گفتنی بسیار است اما آنانی که که حقیقت سینه به سینه را نقل میکند در آن کاوش می کند توهین میکنید که این از همان عقده حقارت برمی خیزد. تازه این دروغ مقدس اسلام چی هست که شما میخواهید ماله کشی کنید شما مطا له کنید در مورد بی تمدنی ترکان مجمع الجزایر بی هویت نگاهی بکنید که ساکنان ایرازمین این سر زمین همیشه جاوید جای شما کجاست علت بی فرهنگی شما چیست خون شما رنگینتر از خون هموطن بلوچ که در فقر مطلق زندگی میکنند. همان ارزش گذاری شما ترکان است که آنان را بخاطر سنی بودنشان کا فر بودنشان مانقورد بودنشان در بد ترین شرایط زندگی میکنند .
آیا منکرجنایت های تان هستید آری ما ایرانیان با قالب های از پیش تعین شده که نشئت گرفته از بی فرهنگی شماست بطور مثال کافر , مانقورد, سنی , شیعه و و و بکشید بسوزانید مان را . در حمله ترکان مغول به ایران- ارمنستان و اروپا 80 درصد سربازان چنگیز ترک بودند. ترکان مغولان مثل سکنه بدکار دوزخ ملخ وار روی زمین را فرا گرفتند. مردم را در خون و اتش فرو کردند. شهرها را از بن برکندند. باغها را با خاک یکسان کردند. شهری و روستایی را از دم تیغ گذراندند و اگر کسی زنده می ماند ایشان را به بدترین وضع بندگی وا می گذاشتند که علیه نزدیکان و همسایگان خود در صف اول اردوی مغول بجنگند و اگر افرادی فرار می کردند مغولان انها را تعقیب می کردند و قصاب وار به کشتن انها می پرداختند. انها زنان و دختران را اسیر می کردند و در اخر انها و کودکانشان را به زشت ترین صورت به قتل می رساندند. مغولان به سرعت برق به اروپا رسیدند و هر کجا قدم گذاشتند انها را به فجیع ترین صورت کشتند. سخن کوتاه بسیار گفتنی از شما ترکان چقدر خیانت در خوش خد متی به گرگ های خاکستری آیا حقیقتی که از ترکان در میان همسایگان نسل به نسل سینه به سینه انتقال میابد را انکار میکنید.