Skip to main content

١- منابع مالی و اقتصادی

١- منابع مالی و اقتصادی
Anonymous

١- منابع مالی و اقتصادی تروریستها قطع شود ٢- کمک نظامی و فروش اسلحه به تروریستها را قطع و کمک کننده و فروشنده را به حد اکثر مجازات محکوم کننند از جمله حبس ابد و اگر دولتی دست به چنین کار بزند تحریم نظامی و اقتصادی و مجازات سنگین مالی بکنند و پولهای بدست آمده از مجازات مالی به آسیب دیده ها بدهند مثل جریان هواپیمای ایرلندی که توسط لیبی معمر قذافی منفجر شده بود و قذافی تا آخر عمر دست به عمل تروریستی نزد ٣- همکاری و ارتباط با دولتهائی که با گروههای تروریستی روابط دارند مثل ایران و سوریه که به شکل آشکارا با حزب الله لبنان رابطه دارند و کمکهای مالی و تسلیحاتی به حزب الله لبنان میکنند .
٤- محدود کردن و تحت کنترل گرفتن امکانات گروههای تند رو بالخص مذهبی ها مثلا در بروکسل محله است که حتی پلیس جرعت رفتن به آنجا را ندارد و باید چندین پلیس ضد شورش پلیس معمولی را همراهی کند مثل محله

مثل محله « Saint-Jean-Molenbeek».به گزارش خبرنگار CNN در این محل کتابها و کاستهای ویدیو بشکل رایگان در اختیار جوانان گذاشته میشود که همگی امر به کشتن و شهید شدن میدهد . از یاد نبریم که اکثر اعضای داعش در سوریه از اورپا بالخص ا ز بلژیک به سوریه رفته اند. خلاصه اینکه بنظر من استفاده از روش دموکراتیک برای مقابله با تروریزم نتیجه معکوس دارد .