Skip to main content

جناب توکلی

جناب توکلی
Anonymous

جناب توکلی

محکوم ننمودن «پوتین» توسط شما، در واقع به مثابه حمایتتان از وی می‌باشد. شما به دلیل خطر «داعش» ورود پوتین به سوریه را ضروری دانسته و می‌دانید اما آیا ورود پوتین به سوریه سبب تضعیف داعش شد!؟ و یا هزاران نفر از مردم بیگناه به قربانیان قبلی پیوستند و طبق آمار نزدیک به 400 هزار نفر آواره و پناهنده‌ی جدید هم به آوارگان و پناهندگان قبلی اضافه شدند!؟

آیا بیشترین نفع را از ورود پوتین به سوریه بشار اسد، رژیم شرورِ فارس و متحدان جنایتکار آنان نبردند!؟ واقعیت آنست که موضعگیری شما در مقابل «سوریه»، مشابه موضعگیری رژیم فارس می‌باشد و به همین خاطر ورود روسیه به سوریه و جنایتهای پوتین را «تروریسم دولتی» نمی‌دانید اما حملات تورکیه به پ.ی.د، شاخه‌ی سوری سازمان تروریستی پ.ک.ک را «تروریسم دولتی» می‌دانید.

«تروریسم»، تروریسم است چه در تورکیه باشد، چه در بلژیک، چه در فرانسه و چه در بیابانهای آفریقا اما شما از «تروریسم» تعریف دلخواه خود را نموده و با تعریف خاص خود آن را به عنوان «راه حل سیاسی» جا می‌زنید. شخصاً با آنکه یک «استقلال‌طلب» آزربایجان جنوبی هستم اما دستیابی به «استقلال» از طریق «تروریسم» را رد می‌نمایم اما شما اگر «تروریسم» را «راه حل سیاسی» می‌دانید در فردای ایران اگر ملت تورک آزربایجان جنوبی، رژیم فارس و حتی مردم عادی فارس را آماج حملات تروریستی خود قرار دادند نباید از جاری شدن سیلاب خون در ایران خم به ابرو بیاورید چرا که امروز «تروریسم پ.ک.ک» در تورکیه را نه فقط محکوم ننموده‌اید بلکه با بزک نمودنش، آن را به عنوان «راه حل سیاسی» جا زده‌اید.

***
مشکل شما و امثال شما این است که سهواً و یا عمداً به محتوای ویرانگر «کوردستان بزرگِ خیالی» که تروریست‌های کورد -از خلیج تا مدیترانه- در پی تشکیل آن هستند بی‌توجهی نموده و خطر فاشیسمِ کورد که کل خاورمیانه و حتی جهان را تهدید می‌نماید را فرافکنی می‌نمایید اما فعالان آگاه و دورنگرِ حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی لزومی ندارد که خطر تروریسم کورد که آبستن فاشیسم و نسل‌کشی می‌باشد را نادیده بگیرند. آزربایجان جنوبی در طول تاریخ در معرض تهاجم وحشیانه‌ی کوردها قرار داشته و در حافظه‌ی ملت ما جنایتهای وحشیانه‌ی «اسماعیل سیمیتقو» ثبت شده است و در سالهای نه چندان دور پس از انقلاب ایران، کوردها وحشیانه‌ترین عملیات‌های تروریستی را در خاک آزربایجان جنوبی انجام داده‌اند. کوردها همان کسانی هستند که صدها و هزاران عملیات تروریستی انجام داده و پس از تاریک شدن هوا کمتر کسی جرأت عبور از جاده‌های آزربایجان جنوبی را داشت اما شما انتظار دارید ما با این تجربیات تلخ در مقابل «تروریسم کورد» بی‌تفاوت بوده و حتی تروریست‌های پ.ک.ک را تشویق نیز بنماییم. این ما نیستیم که نیاز به بازتعریف «تروریسم» داریم بلکه شما که یک شخص «شبه دموکرات» هستید باید «تروریسم» را در معنای واقعی آن برای خود «بازتعریف» نمایید نه آنگونه که مطلوب خودتان و رژیم فارس است.