Skip to main content

لازم می دانم به دو موضوع

لازم می دانم به دو موضوع
اقبال اقبالی

لازم می دانم به دو موضوع اشاره کنم:
1- اگر نقدی برا تفسیر من من وجود دارد، بهتر است صورت مسئله تغییر داده نشود و آنچه را من نوشته ام مورد نقد قرار گیرد؛
"حکومت ترکیه با برگهای مساجد در اروپا، داعش و پناهندگان با اروپا بازی می کند. بیجهت نبود که «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور سابق فرانسه اعلام کرد: ترکیه جایی در اتحادیه اروپا ندارد. کشور ترکیه با بسیاری از مقیاس‌های دموکراسی با اروپا همخوانی ندارد و از نظر تاریخی، فرهنگی و اقتصادی بسیار با اروپا فاصله دارد. در این شرایط "غیب گوئی" اردوغان («دلیلی وجود ندارد بمبی که در آنکارا منفجر شد، در "بروکسل" یا در هر شهر دیگر اروپایی نتواند منفجر شود.») هم به تعطیلی دفاتر و مراکز وابسته به بلژیک در ترکیه انجامید

به نظر نمی رسد که اروپا به سیاست عقب نشینی نامحدود در برابر باج خواهی های ترکیه گردن نهد. در ماه های اخیر اروپا شاهد اعتراضات گسترده مردمی نسبت به نقض حقوق بشر در ترکیه و محکوم نمودن سیاست های جنایتکارانه ترکیه در قبال کردها بوده است.".
2-من نقل کننده خبر هستم و نه تولید کننده آن. منبع خبر ذکر شده است .
الوقت (http://alwaght.com/fa/News)
3-به نظر من انچه فرات نیوز تحت عنوان "پشت‌پرده حملات انفجاری در بلژیک" منتشر کرده است قابل تعمق می باشد.
4-جناب موحدی گرامی؛ کافی ست ما بیرق راستی، دادخواهی و حقیقت طلبی را همچنان برافراشته نگه داریم. این مردم هستند که باید به قضاوت بنشینند و حرف اخر را بزنند.
ایران و ایرانیان پس از 40 سال تجربه شوم اسلامیزاسیون کشور توسط اسلامگرایان، زیر بار ترکیزاسیون جبهه اردوغان - داعش نخواهد رفت. کوشش ما ناظر بر فاش ساختن ماهیت سیاسی فاشیست ها و باز کردن راه برای ایجاد بزرگترین همپیمانی مردمان ایران جهت گذر از حکومت اسلامی و ساختن ایرانی شایسته همه ساکنان کشور است. بامید پیروزی راهمان!