Skip to main content

آقای اقبالی با سلام

آقای اقبالی با سلام
Anonymous

آقای اقبالی با سلام
من با آن چیزی که در مورد اسلامگرایان و حکومت اسلامی می گویید کاملا موافقم. من هم معتقدم که اول باید حساب جمهوری اسلامی را رسید و شر آن را از ایران کم کرد. ولی چند سوال از شما دارم:
1- شما نوشته اید: «گفتمان خودمدیریتی سکولار دمکراتیک و دفاع از حقوق مردمان کرد را به الویت نخست خود در خاورمیانه ارتقاء دهیم»
من هم با دفاع از حقوق مردمان کرد کاملا موافقم. سوال من این است که آیا شما دفاع از حقوق مردمان کرد در ایران را هم قبول دارید یا نه؟ اگر مردمان کرد در ایران بخواهند به کردستان بزرگ بپیوندند، آیا شما باز هم از آنها دفاع خواهید کرد یا به این دلیل که ایران تجزیه می شود در مقابل آنها قرار خواهید گرفت؟
2- اگر از حقوق مردمان کرد ایران دفاع نخواهید کرد، سوال من تمام می شود اما اگر از حقوق آنها و از جدایی آنها و پیوستنشان به کردستان بزرگ دفاع خواهید کرد،

آیا شما از حقوق مردمان دیگر ایران مثل بلوچها، آذربایجانیها، عربها هم دفاع خواهید کرد یا نه، در مقابل آنها خواهید ایستاد؟
3- شما نوشته اید: «بخش هائی از مردم ایران از نظر فرهنگی، تاریخی و سیاسی، اسلامگرایان و حکومت های غیر ایرانی را برسمیت نشناخته و نمی شناسند»
منظورتان از حکومت های غیر ایرانی چیست؟ لطفا این مورد را توضیح دهید و مشخص کنید که ایرانی کیست و منظورتان از «بیگانگان ایرانی نما» چه کسانی است.
با تشکر