Skip to main content

سرنوشت؛ مردم و تاریخ

سرنوشت؛ مردم و تاریخ
ناصر کرمی

سرنوشت؛ مردم و تاریخ خاوومیانه و نزدیک زمانی به تیرگی و عقب ماندگی گرایید، که امپراطوری پارسی ها هخامنشی ها بوسیلهء اعراب، و امپراطوری رِم شرقی بوسیلهء تُرکان عثمانی از هم فروپاشید. و پرچم منحوس اسلامگرایی را در خارومیانه و آسیای کوچک( ترکیه امروز) بر افراشتند.
اعراب و تُرک تباران فرهنگ و دین اسلام سرطان زای واپسگرا را اساس تمدن و هویّت سازی خود قرار دادند، و آنرا جانشین سه فرهنگ بنیاد گذار تاریخ و تمدن جهانی، یونانی، ایرانی، و رُم در منطقه کردند.

این دو قوم و نژاد وجود و حیات خویش را در نابودی دیگران دیدند و می بینند، و کشتار و خونریزی را ایدئولوژی خود در منطقه بنا نهادند و دست بردار آن نیستند،امروز خاورمیانه را در خون و ویرانی نشانده است، اروپا و جهان را دچار بحران کرده است،
هویّت این دو قوم و نژاد بر اساس بحران و بحران آفرینی شکل گرفته، دمکراسی و حقوق بشر، سکولاریسم باعث انحلال حکمرانی و اشباح و محو آنها در فرهنگ برتر دیگران است.
اعراب و تُرک تباران امروز هم با اسلامگرایی خود سه ملّت: یهودیان، اسرائیل،ایرانی تباران کُرد، و در مجموع ایرانیان را هدف خود قرار داده است.
جبههء مبارزات مردم کُرد در مقابل اعراب و حکومت ترکیه، همان جبههء سکولار دمکراتها و آزادیخواهان و آزاد منشان، در مقابل اقتدارگرایی پان اسلامیسم ترکیه و اعراب است، امنیّت یهودیان و کشور اسرائیل، برقراری امنیّت و آسایش مردمان غیر عرب و تُرک در منطقه است.
تنها دست آورد مردمان تُرک آذری مهاجم و مهاجر به ایران، شیعه گری قزلباش، دوازده امامی است که راه گذار به دمکراسی و پیشرفت و رشد فراگیر را سد کرده است،
پایان شیعه گری در ایران، کوتاه کردن دست این مردمان از منابع و سرمایه های ملّی ایرانیان است،

این مردم جز اقتدار گرایی و بلند پروازی بیجای قبیله ای فئودالیته، هنر و خلاقیّت دیگری نداشته و ندارند، در واقع از زمان ورود خود به خطهء ایران مصرف کننده و سربار جامعه ایران بوده و خواهند بود.