Skip to main content

آقای ناصر کرمی.. اگر کسی که

آقای ناصر کرمی.. اگر کسی که
lachin

آقای ناصر کرمی.. اگر کسی که ساکن کشوری باشد که استقرارش تا حدی مدیون آ زربایجان و ترک ها هست, نبایستی از تاریخ این همه بیراهه برود. متاسفانه کسانی که زبان مادریشان زبان دری است فکر میکنند که هرچه که با زبان فارسی دری نوشته میشود درک میکنند. مثال آوردن اشخاصی همچون اسپارتاکوس- ستارخان در رابطه با داشتن علم و تحصیل آنان بود و نه در رابطه با شرایط جامعه برده داری و فئودالی . این حق را به شما میدهم که مرا به کسی که در باره مشروطیّت درکی ندارد خطاب بکنید. ولی چند حقیقت تاریخی وجود دارد که شما هیچ وقت نمی توانید کتمان کنید. این انقلاب باشکوه مشروطیّت در زمان قاجاریان , زمانی که نه زندان های سیاسی وجود داشت و نه فضای سانسور و خفقان, اتفاق افتاد.یکی از ارکان این جنبش, روزنامه « ملانصرالدین» بود که در رشد و آگاهی سیاسی ایران مخصوصآ ترک های ایران نقش مهمی را بازی کرد..( اوندا کی اولاد وطن خامیئدی

(( اوندا کی اولاد وطن خامیئدی....آخ نجه کِف چکملی ایّامئدی)). در این دوران بود که رشد و آگاهی سیاسی این ملت به حدی رسید که در اوج انقلاب , یک آخوند ارتجاع به دست انقلابیون به دار آویخته شد. ولی چون این انقلاب بوسیله کودتای رضا میر پنجه در سوم اسفند 1299 از بین رفت و فرهنگ رستاحیزی و دروازه های تمدن بزرگ باز شد , رشد و آگاهی همین جامعه چنان تنزل کرد که همین ملت در اوج انقلاب , عکس یک آخوند مرتجع دیگری را در کره ماه جستجو میکرد. آقای ناصر کرمی ساکن کشوری که استقرارش تا حدی مدیون آزربایجان و ترک هاست, نوشته بودید که (( بدبختی ما ایرانیان همین است که دو قوم و نژاد عرب و ترک سرزمین ما را تسخیر و به ویرانی و عقب ماندگی دچار کرده اند)). همانطور که قبلآ هم نوشته بودم, یکی از مزایای شکست ایرانیان از اعراب این بود که کسانی که عشق و علاقه به علم و دانش داشتند بعد از این شکست توانستند به آرزوهای دیرینه خود برسند. بدان جهت که در زمان ساسانیان علم و دانش مختص آقا زاده های درباری بود و مردم عادی از این حقوق بی بهره بودند. این گستاخی به آن حدی رسیده بود که درباریان حتی با فامیل خیلی نزدیک ازدواج میکردند که خونشان با خون مردم عادی آمیخته نشود. همانطور که تاریخ نشان میدهد, تمام نویسندگان, شاعران و دانشمندان ایرانی بعد از این شکست پا به عرصه وجود گذاشتند. از قرن هشت تا یازده, بغداد مرکز علم و دانش دوره باستان است. اعراب نه تنها علم و دانش یونان را حفظ کردند بلکه با احیای این علم و دانش توانستند بر دانش بشری بیافزایند تا به حدی که شهر « کوردوبا» در اسپانیا به مرکز دوم علم و دانش در اروپا تبدیل گردید.
آقای ناصر کرمی ساکن کشوری که استقرارش تا حدی مدیون آزربایجان و ترک هاست, همانطور که ملاحظه می کنید در سایت ایران گلوبال نوشته های مندرج میشود که تاریخ ایران باستان و آریائیان را را به 12000 سال پیش قید می کنند و اگر این درست باشد و حرف شما را که ایرانیان را اعراب و ترک ها به عقب مانده گی دچار کرده اند, در این میان یک سوال منطقی هم به میان کشیده می شود و آن این است که از بدو اسلام که « سلمان فارس» و( نه سلمان ترک ) یکی از بنیان گذارش بود 1400 سال میگذرد و ترک ها هم هزار و اندی در این سرزمین حکومت کرده اند , پس 9600 سال شما ها در کجا تشریف داشتید که این سرزمین را به بهشت تبدیل بکنید؟ قارّه امریکا تقریبآ 520 سال است که کشف شده است و امریکا هم تقریبآ 230 سال است که استقلال پیدا کرده است. با این حساب , آریائیان بایستی بین کهکشانها با سفینه های فضائی که قادر باشند با سرعت نزدیک به سرعت نور حرکت بکنند , ییلاق قشلاق بکنند. آقای ناصر کرمی ساکن کشوری که استقرارش تا حدی مدیون آزربایجان و ترک هاست, در کشوری که فرهنگ شمع و گل و پروانه نهادینه باشد , از این بیشتر نباید انتظار داشت. قرن بیست و یک , دیگر قرن گوشه نشینی و عزلت گیری نیست. در پایان بایستی اضافه بکنم که آقای ناصر کرمی ساکن کشوری که استقرارش تا حدی مدیون آزربایجان و ترک هاست, اگر روزی ملت ترک ایران بخواهد مملکتی برای خود استقرار بکنند و سرنوشتش را به دست خود بگیرد , خوب میداند که خطّ مرزی این سرحداد و مرزهای سیاسی و جغرافیائی اش در کجاست. هیچ ترکی و یا عربی به قیّمی مثل شما ها احتیاج ندارد که برایشان محل جغرافیائی تعیین بکنید. ترک زبانان ایران شامل 3 استان هیچ وقت نبوده و نخواهد شد. آینده نزدیک این را برای شما اثبات خواهد کرد. به امید هر چه زودتر آنروز.