Skip to main content

آقای اصفهانی سلام

آقای اصفهانی سلام
Anonymous

آقای اصفهانی سلام.
نظر زیر ارتباطی با موضوع حاضر نداره، فقط محض اطلاع شما اینجا می نویسمش!
من نظر زیر رو دومرتبه در دریچه زرد نوشتم اما آقای یغمایی متاسفانه منتشر نکردند، واقعاً عجیبه!!
دوستان و رفقا پیشتر هم عرض کرده بودم رجوی داره سعی میکنه شعار "هزار اشرف می سازیم" خودش رو با کمک پولهای زیادی که در اختیار داره از طریق خریدن مقامات کشور فقیر آلبانی و کمک مالی به یو.ان (پرداخت بهای حمل و نقل افراد) در اروپا هم برپا کنه و جانهای شیفته آزادی و برابری رو اینبار در پشت حصارهایی که در آلبانی فراز می کنه اسیرکش کنه.
...

در رایانشونی زیر
http://www.roshangari.net/?p=51530
گزارش صدای آلمان گفته: "... مرد ۵۰ ساله‌ای که خود را به اسم مستعار فرزین بهادر گودرزی معرفی می‌کند گزارشگر دویچه‌وله را به داخل ساختمان و اتاق کوچکی نزدیکی ورودی راهنمایی می‌کند که عکس‌هایی از مریم و مسعود رجوی، رهبران مجاهدین خلق بر دیوار آن نصب شده است.

...
پنهان کن ادامه نظر
ادامه نظر...:

گزارش صدای آلمان گفته:"... مرد ۵۰ ساله‌ای که خود را به اسم مستعار فرزین بهادر گودرزی معرفی می‌کند گزارشگر دویچه‌وله را به داخل ساختمان و اتاق کوچکی نزدیکی ورودی راهنمایی می‌کند که عکس‌هایی از مریم و مسعود رجوی، رهبران مجاهدین خلق بر دیوار آن نصب شده است.
گودرزی خود را رهبر ساکنان ساختمان و فردی معرفی می‌کند که اجازه دارد با خبرنگاران گفت‌و‌گو کند. او حدود ۴ ماه پیش همراه با ۲۰ نفر دیگر از ساکنان سابق کمپ لیبرتی به آلبانی فرستاده شده ...".
همه مایی که از نزدیک و نزدیکتر دستی بر آتش داشتیم میدونیم که این همون بازی پادگان اشرف و اردوگاه لیبرتی و بقیه پایگاههای رجوی ر... که قصد داره در اینجا هم تعداد زیاد دیگه ای از این برگهای زنده حافظه تاریخی ایران معاصر رو در پشت حصارهای آلبانی چشم بسته به سینه خاک بفرسته!

اگه از همین حالا این کلک رجوی رو افشا نکنیم فردا دوباره باید 12-13 سال دیگه بدویم تا اگه شانس بیاریم و کسی چیزی یادش مونده باشه یه برگ در حال موت حافظه تاریخی سرزمینمون رو از دست این دار و دسته سفله در بیاریم! <b>پس بخصوص بروبچه هایی که در اروپا هستند باید هر کاری میتونن از جمله تماس با مقامات، روشنفکران، هنرمندان ایرانی و خارجی رو از همین امروز شروع کنن و همین گزارش رو بعنوان سند مستقل زنده زندان سازی رجوی نشون بدند! حالا باید روشن شده باشه چرا تاکید میکردم اسرای لیبرتی و هزار اشرف یادتون نره!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی و هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.