Skip to main content

اقا جمال من تعجب میکنم با

اقا جمال من تعجب میکنم با
Anonymous

اقا جمال من تعجب میکنم با این تنفر شما از ایران چرا به زبان پارسی مینویسی ؟ یادمان نرود که سران کرد در زمان رضاشاه خود را به رضا شاه تسلیم کردند و در زمان محمد رضا شاه باز هم سران کرد خادم شاه بودند این رویکرد زمانی اغاز شد که جریانی به نام حزب توده در ایران ریشه سرطانی دواند. اینکه نوشته اید (من کورد متولد شدە در این ایران بیشتر از یک زلزلە در اربیل عراق یا وان کورستان تورکیە متأثر میشوم تا یک زلزلە در کرمان ) این نظر شما متاسفانه برخاسته از همان شعار های حزب توده یعنی ( خلقهای تحت ستم و کشور کثیرالملله) میباشد . اگر ترکی هم مانند شما فکر کند باید از گشتار کردان بوسیله ترکان خوشحال بشود .بله ؟منظورشما این است؟در قاموس چپ نه انسانیتی وجود دارد ونه احساس میهن پرستی و نوع دوستی . روزگارسیاه مردم ایران بدون کوشش چپ وشعار های

ایران بر باد ده و دروغ و سراب و خیال پردازی و کودتائی و مرگ بر شاه و مصدق و مرگ بر امپریالیسم مرگ برمخالف هرگز ممکن نبود.چپ در ایران بجای ترویج فرهنگ دمکراسی و میهن دوستی و خواست عدالت اجتماعی تفنگ به دوش مسلسل به دست به گشتار خدمتگزاران کشور پرداخت و خود و کشور و اینده ایران را به دست ارتجاع سیاه سپرد.
روشنفکران چپ از توده ای و فدائی و کرد و چریک و مجاهد جز گشتن ژاندارم و سرباز و ترور ووووو در خدمت دولت اسرائیل و بیگانه در امدن چه کار مثبتی انجام داده اند؟
ایا شما میتوانید خدمات مثبت حزب توده و سازمان رجوی و فدائی و حزب دمکرات کردستان را برای نسل جوان حداقل کرد شرح دهید ؟