Skip to main content

جناب اقبالی دشمنی بین ملت های

جناب اقبالی دشمنی بین ملت های
Anonymous

جناب اقبالی دشمنی بین ملت های ارمنی و تورک آزبایجانی وجود ندارد، اما آفریننده این کینه و دشمنی دولتمردان فاشیستی از جنس ....هستند که بر مسند قدرت در مسکو و تهران نشسته اند. سیاست الرعب و بالنصر دیر زمانیست با نسخه و آمریت آنان و بوسیله داشناک های ارمنی در خاک آذربایجان و بر مردمان بی دفاع و غیر نظامی در اقصی نقاط قاراباغ و مناطق اطراف آن رفته است که قتل عام خوجالی تنها نمونه ای از آنهاست. تجاوز به زنان و سوزاندن انسانها، پاره کردن شکم زنان باردار و کشتن جنین و فجایع اینچنینی که داشناک های ارمنی که حمایت های معنوی امثال جنابعالی را با خود دارند نیز با هزاران سند قابل عرصه است. اما فاشیستهای تورک ستیزی چون شما هدفتان چیزی جزء لاپوشانی این فجایع تحت لوای توجیحات و پروپاگانداهای مشمئز کننده از جنس بالا نیست. لازم به ذکر است که اولا آنجا میدان جنگ است و درگیری بین نظامیان است، احتمال کشته

شدن از هر دو طرف وجود دارد و تجربه نشان داده است که ارامنه در موقعیت برتر فجایعی به مراتب وحشتناکتر آفریده اند. دوما، این عکس ها بیشتر پروپاگاندای ارامنه در جهت مظلوم نمایی های همیشگی است اما اگر هم واقعیت داشته باشد جواب همان ددمنشی هایی است که آرامنه آفریده اند و اکنون آنچه کاشته اند درو مینمایند. سوما آنها در خاک سرزمین دیگران چه میکند، بنا به قطعنامه های سازمان ملل و ده ها نهاد بی طرف دیگر آنها اشغالگر و متجاوزند. به نظرتان با اشغالگران چگونه باید برخورد نمود؟ لازم به ذکر است که مناطقی که درگیرهای اخیر رویداده حتی خارج از منطقه قاراباغ کوهستانی است!؟
ویدئوهای منتشره نشان از رفتار غایت انسان دوستانه ارتش و سربازان آذربایجان با اسرای ارمنی دارد، من لینک یکی از این ویدئو ها را در اینجا منتشر میکنم، دیالوگ به زبان روسی است. که ترجمه مختصر آن که اوسط همسرم که به زبان روسی تمام و کمال مسلط است، بدون کوچکترین دخل و تصرف صورت گرفته، این است: ذاتا تصویر نیز گویاست:
سرباز ارمنی ترسیده است، از سربازان آذربایجان خواهش میکند که او و دیگر سرباز زخمی را نکشند. از او مشخصات فرمانده و اطلاعات نظامی پرسیده میشود و او پاسخ میدهد. سرباز ر مایور آذربایجانی همان ابتدا میگوید که نترس به شما آسیبی نخواهیم رساند ، صرفا به پرسش فرمالیته اطلاعات بسنده مینماید.
بدون شک اگر روزی منطقه قفقاز و ایران و خاورمیانه از تفکرات شوینیستی امثال شما رهائی یابد آنروز عید تمامی ملل ساکن در این سرزمین ها خواهد بود.
http://ok.ru/video/1338181014