Skip to main content

اقای بهمن موحدی خود شما به

اقای بهمن موحدی خود شما به
Anonymous

اقای بهمن موحدی خود شما به راحتی بنده را به اطلاعات کثیف جمهوری اسلامی ربط می دهی. اما من لازم باشد عکس وادرس خانه ام و تلفنم را در این سایت در دید همگان میگذارم.نه از کسی ترس دارم نه شرم . بنده سالهاست در تورنتو کانادا زندکی می کنم.و جزو قشر زحمتکش جامعه هستم اگر یک ماه کار نکنم چیزی در بساط ندارم. و انجه در باره کرمانشاهی ها گفتم از نزدیک شاهد بودم. و اینها خبرچین هستند نه اطلاعاتی سازمان یافته و باز جو. البته خوب معلوم است بنده تمام کرمانشاهی ها را نمی گویم ولی به اندازهای است که چشم را بزند .اما اینکه اطلاعاتی ها از همه ملتهای ایران هستند درست است.
اما در این مورد بیشتر باید انگشتها به طرف اصفهان باشد پیجیده ترین شهر ایران. خیلی رازهای مهم در رابطه با ایران در ان شهر نهفته است. شهری که بیشترین اقوام ایران را از قبیل ارمنی ، یهودی ، بهائی، افغانی ، هندی و .... از 400 سال پیش

از زمان شاه اسماعیل صفوی اردبیلی در خود جمع کرده است. که جنگ جهانی اول مهاجرت به اصفهان را به اوج خود رساند که بیشترشان ارمنی بودند و جنگ جهانی دوم مهاجرت به اصفهان را تکمیل کرد و بیشتر یهودی های پولدار اروپا بودند که وارد اصفهان شدند. فراموش نباید کرد که پدر و پدر بزرگ خمینی نیز از هندوستان به مقصد اصفهان مهاجرت کردند.
امیدوارم کسی پیدا شود و بیشتر در باره بافت جمعیتی اصفهان و طرفهای سمنان و تاثیر ان شهر ها در تحولات سیاسی ایران بخوص در 50 سال گذشته کمی توضیح دهد. تا شاید حدودی فهمید که ایران دست کی است. احمدی نژاد و روحانی از مناطق سمنان هستند و همچنین هویدا نخست وزیر شاه و پرویز صابتی از سران ساواک هم از منطقه سمنان بودن. حالا انهایی که ما نمشناسیم و نمی دانیم بجای خود.