Skip to main content

آقای کیانوش رشیدی قادی، در

آقای کیانوش رشیدی قادی، در
Anonymous

آقای کیانوش رشیدی قادی، در مخالفت با پان ترکیستهای تجزیه طلب شانتاژکار ومغلطه گر ودروغگو با شما هم عقیده هستم. این جماعت در خط امپریالیستها وجهانخواران بین المللی حرکت می کنند وهدفشان تکه پاره کردن جوامع شرق است وهمچنین این جماعت آب به آسیاب رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی می ریزند. رژیم ملاها قصد دارد همبستگی ملی واجتماعی ایرانیان را از بین ببرد وپان ترکیستها ودیگر تجزیه طلبان پان کرد وپان عرب در این هدف شوم به رژیم کمک می کنند ورژیم اندکی هم در این راه موفق شده است.
آقای کیانوش رشیدی قادی، از شما انتقادی دارم، متاسفانه شما در مطلب بالا آورده اید:« شما یوسف خان وامثال شما "تورک"، که بر پایۀ داده های تاریخی از اعقاب "تورک"های خونریز هستید، نمی خواهم بگویم از اعقاب "آتیلا" و"چنگیز"!» این صفت تورکهای خونریز را که شما آورده اید ذهنیتی منفی ایجاد می کند، البته منظور شما به

آتیلا وچنگیز بود ولی ممکن است بعضی از خوانندگان فکر کنند شما ضد ترک هستید وافکارپان آریایی و شوونیستی وراسیستی را تبلیغ می کنید(البته احتمال دارد شما به دلیل اینکه افکار سلطنت طلبی دارید به شوونیسم ایرانی وپان آریا گرایی اعتقاد داشته باشید که اگر مایل هستید در این باره توضیح بدهید.). مشکل ما با پان ترکیستها است ونه ترکها، ترکها درآسیای مرکزی وبخشی از چین ومغولستان وروسیه انسانهای شریف ومهمان نواز وبی آزاری هستند. به نظر من نژاد گرایی وقومیتگرایی چندش آور است وتمام انسانها از یک خانواده هستند، وانسانیت وعشق به انسانها با هر رنگ وزبان ونژاد باید اصل قرار بگیرد.
آقای کیانوش رشیدی قادی، به چه دلیل دیگر پای استالین را به میان می کشید واستالین را به پان ترکیستهای راسیست می چسبانید نباید فراموش کنیم که استالین به باقروف در سال 1945 دستور اکید داده بود که به هیچ وجه نباید حرکتهای تجزیه طلبانه در آذربایجان وشمال ایران وکردستان وخراسان شکل بگیرد وطرحهایی که باقروف قبل از آن بر لزوم تجزیه آذربایجان وگیلان ومازندران وکردستان وخراسان از ایران ارائه کرده بود از طرف استالین رد می شود.
در آخر می خواهم بگویم که بنده بسیار فردوسی واشعارش را دوست دارم وبه فردوسی افتخار می کنم واحترام گذاشتن ایرانیان به این شاعر بزرگ به هیچ وجه ربطی به ناسیونالیسم و نژاد گرایی وشوونیسم وپان آریا گرایی ندارد. در زندانهای رژیم پهلوی بسیاری از زندانیان سیاسی چپ وکمونیست شاهنامه فردوسی را هم می خواندند ولذت می بردند. فردوسی وشاهنامه را باید در زمان خود سنجید ونه با معیارهای فکری امروز ، فردوسی قصد زنده نگه داشتن زبان فارسی را داشت واشعار حماسی او واکنشی طبیعی بود به حمله خونبار واشغالگری وظلم وستم حکومتها وحکام وسران عرب وترک در ایران.