Skip to main content

مسئولین محترم ایران گلوبال

مسئولین محترم ایران گلوبال
lachin

مسئولین محترم ایران گلوبال.... چند ساعت پیش آقای کیانوش رشیدی قادی در باره من کامنتی گذاشته بودند که ناپدید شد. چون من در آن کامنت نه بی احترامی حس کردم و نه بی ادبی, خواهشمند است اگر با قوانین این سایت مغایرت ندارد, باز هم درج بکنید. چون من بر این باور دارم که انسان (( تنها در فضای باز سیاسی و آزادانه اندیشیدن رشد و تکامل می یابد)). اگر کسی مرا انتقاد از نوع « سازنده گی» نکند , من هیج وقت پیشرفت نخواهم کرد.
واما در جواب ایشان که نوشته بودند که (( دلاور ترک... بگو که « کیستی» تا بگویم « چیستی» و... لا.. چین... و پاچین)).. در جواب ایشان اول بایستی بگویم که از اینکه کلمه ( اسرار) مرا آنچه که در زبان دری بایستی نوشته شود ( اصرار) تصیح کردند خیلی متشکرم. ولی این را اضافه بکنم که چون زبان ترکی از معدود زبانهای است که آنچه که تلفظ میشود, نوشته هم میشود, ما و یا منِ ترک این

مشکل را دارم که انچه که تلفط میکنم بنویسم. و این همیشه مشکل من بوده و همیشه هم
(( اسط...اثط...اصط...است....اثت..اصت...عسط...غثط...عصط...عست...عثت...عصت )). و اما در باره اینکه ایشان پرسیده اند من کیستم تا بگویم تو چیستی مرا بیش از اندازه خوشحال کرد . بدین جهت که , از نزول کتاب شاهنامه به عنوان (( کتاب آفرینش )) چند صباحی نیست که می گذرد. بنده هم از لحظه آفرینش این کتاب مقدس , شروع کردم دوباره خواندن این کتاب. اضافه بکنم که این کتاب مقدس ISBN: 978-964-2593-09-5 داراست که با تصاویر برگرفته شده از شاهنامه بایسنقری چاپ شده که در کتابخانه ملی با شماره 1032899ثبت گردیده است و از لیتو گرافی : گرافیک گستر- چاپ آفتاب و از پخش کتاب ماهان است که زیر نظر مدیرّت حسن ساسانی با تیراژ 3000 جلد منتشر شده است. البته می دانستم که اسم من در این کتاب آمده است ,چون آقای شاکری در رادیو تبریز اسمم را چندین بار تکرار کرده بود. ولی چون این کتاب در عرض 48 ساعت «« آسمانی و مقدس»» شد کنجکاوی من چهل و هشت هزار بار بیشتر شد که به این کتاب مقدس رجوع بکنم. با شگفتی زیاد متوجه شدم که اسم من در صفحه های 307,,308,,309,,581,,593,,630,,633,,634,,635,,643,,644,,درج شده است. دیدن اسمم در این کتاب مقدس مرا زیاد هیجان زده کرد به این خاطر که اسم (( کورش با حقوق بشرش)) در هیچ صفحه ای به چشم نمی خورد ولی اسم من لااقل یازده بار در این کتاب ذکر شده است. بدان جهت خودم را یازده بار ( مقدس تر )) از کورش دانستم تا اینکه چشمم به کلمه ای که تمام زندگی مرا به هم ریخت , خورد. این کتاب مقدس ( بر اساس چاپ مسکو) نشر شده است. چون تاریخ دقیق چاپ مسکو نوشته نشده است , متاسفانه من نمی دانم که این چاپ مسکو در زمان لنین بود ویا استالین. در زمان خروشچف بود و یا در زمان برژنف. در زمان آندره پف بود و با در زمان گرباچف. چون چاپ این کتاب مقدس به زمان کومونیست و استالینیست ها برمیگردد, « مقدس » بودن این کتاب ارزشش را از دست می دهد و در نتیجه من هم از « مقدس» بودن افتادم و آن آروزی که یک روز به عنوان ( فرد مقدس) به ایران رفته تا چند چاه ( جمکران ...چمکران ) مانند بسازم ثروتی جمع بکنم از دستم رقت. آقای کیانوش رشیدی قادی, با دادن این اطلاعات حتم دارم که حدس بزنید که من کیستم و چیستم.