Skip to main content

سلام خدمت اقای دنیز

سلام خدمت اقای دنیز
Anonymous

سلام خدمت اقای دنیز
اقای دنیز بخش پایانی مقاله جالب بود ولی انها هیچ وقت جواب سوال شما را نخواهند داد. اما بخشهای بالاتر از ان در این شرایط ایران فقط یک ارزو است. حتی بعد از جمهوری اسلامی هم همچین اتفاقاتی نخواهد افتاد. الان انچه حرف اول را در تحولات ایران می زند مسئله ملی است حتی نشریه راه توده با علم به این مسله شروع کرده به اموزش دادن تارخ ایران و در قبرستانها دنبال استخوان می گردد برای هویت دادن به ایران و فارس.همچننین جمهوری اسلامی هم اصولگرایش و هم اصلاح طلبش دقیقان همان کار را می کنند. دیگر گوروش کبیر برای همه اینها عزیز است . بس مسله ایران در این زمان و شرایط خاص همین است و بهتر است ما هم با شرایط موجود خود را هماهنگ کنیم.در مجلس عزاداری نمی شود اهنک شاد خواند.
چب ازربایجان که بیشر متمایل به مارکیست و لنینیست است باید در این چار چوب یک سازمان مختص ازربایجان

تشکیل دهد و در حرکت ملی ازربایجان نقش عمده ای بازی کند نه اینکه دنبال چپهای مرگز راه بیفتد. متمئن باشید چپ مرگز اگر به موقعیتی برسد فقط برای من و شما اعلامیه پخش کردن را واگذار می کنند. چرا ازربایجان باید مثل کردستان یک حزب قوی نداشته باشد؟؟ اقا ملت خودت زیر پای شونیست فارس همه چیزش له شده است.شما حتی پشت کامپیوتور از درد رنج انها نمی نویسی
یک مثل ترکی. روزی یک شهری برای دیدن دوست قدیمی اش که در ده زندگی می کرد رفت. موقع غذا خوردن سر سفره فقط شیر بود مهمان به رفیق دهاتیش گفت رفیق در ده ماست، کره ، پنیر ولی شما فقط شیر وسط سفره گذاشته ای ؟ رفیق دهاتی گفت اقا همه انهایی که شما گفتید از همین شیر درست می شود. حالا بعضی از دوستان چپ به ما می گویند تمام خواسته های ما در سوسیالیسم است . با توجه به اینها بنده خود یک مارکیست و لننیست هستم و معتقدم ما باید در حرکت ملی و به حق ازربایجان پیشرو باشیم . و در این حرکت از تمام اقشار ملت شرکت دارند.