Skip to main content

عزیز باریش یولداش

عزیز باریش یولداش
دنیز ایشچی

عزیز باریش یولداش
خیلی خوشحالم که کلام شما را اینجا میبینم و میخوانم. امیدوارم که حال شخصی و خانواده خوب باشد. در رابطه با موضوعی که طرح کرده اید، باید بگویم یک ای میل مستیقیم با جناب "کیانوش توکلی" از سایت ایران گلوبال بزنید، مطمئنم ایشان شما را در این زمینه راهنمائی کرده و مشکل ارتباطی شما را برطرف میکنند.

لاچین عزیز
اگر آن روزها رهبری جنبش فدائیان از چند ده نفر بیشتر نبود، دهها هزار نفر جوانی که از هست و نیست خود گذشته بودند، این آرمان ها را در مدرسه، کارخانه، اداره، کوچه و بازار و دهات به پیش می بردند. دهها هزار نفری که متاسفانه تعداد قابل توجهی از آنها جان خویش را در جبهه های جنگ از دست دادند. هر کدام از ما که اینجا نشسته ایم، برادر، رفیق، خواهر و عزیزی را در این راه از دست داده ایم. یا باید کنار هم نشسته این خاطرات را برای هم تعریف کنیم، یا قلم به دست گرفته و بنویسیم.

نوشته های خود را چه به صورت خاطرات، چه شعر، چه داستان و نمایشنامه و غیره برای نسل های بعدی منتقل کنیم. امیدوارم اگر آن موقع جزو همان دهها هزار نفر بدنه اکثریت خاموش فدائیان بودیم، امروز دیگر خاموش نباشیم. من هم برای شما بهترین ها را آرزو میکنم و ترانه ای از گروه "دالغا" از تبریز تقدیم میکنم.

https://www.youtube.com/watch?v=jIWbyzSNBAY