Skip to main content

جناب آقای توکلی گرامی، سخن

جناب آقای توکلی گرامی، سخن
Anonymous

جناب آقای توکلی گرامی، سخن شما در باب اینکه رژیم جمهوری اسلامی با سیاستهای خرد ستیزانه خود باعث شده که روحیه عرب ستیزی در بین ایرانیان رواج یابد کاملا درست است، رژیم از همان آغاز روی کار آمدنش فرقه گرایی شیعی و حمله به حکومتهای عربی سنی مذهب را در دستور کار خود قرار داده است واسرائیل در سیاستهای تجاوزکارانه رژیم هدف فرعی است ونباید فراموش کنیم که در زمان جنگ امپریالیستی وضد ملی ایران وعراق ، رژیم از اسرائیل اسلحه می خرید وبا اسرائیل بر ضد عراق همکاری می کرد نمونه هایش همکاری رژیم با اسرائیل در بمباران نیروگاه اتمی عراق(تموز 17) در سال 1981 بود.
آقای توکلی، اینکه می گویند جمهوری اسلامی ، اسلامی به حساب نمی آید کاملا اشتباه است رژیم جمهوری اسلامی رژیمی پان اسلامیستی است(فرقه گرایی شیعی) اما به خاطر اینکه از یک میلیارد مسلمان نهصد میلیون نفر سنی مذهب هستند وجمهوری اسلامی نیز

ماهیت فرقه گرای مذهبی(شیعه گری) دارد واکثریت مسلمانان سنی مذهب از لحاظ مذهبی با رژیم زاویه دارند اینطور به نظر می رسد که رژیم، اسلامی نیست! وهمچنین کیست که نداند که رژیم عاشق سینه چاک اعراب شیعه است وبه هیچ وجه ضد عرب هم نیست و فقط مشکلش با مذهب سنی است. رژیم بعد ازحمله عربستان به حوثی ها در یمن وحادثه منا واعدام آخوندی به نام شیخ نمر یک جو مصنوعی ضد عربی را در داخل ایران وخارج به راه انداخته است واین گونه اعمال رژیم باعث شده عده ای خیال کنند رژیم ضد عرب است و اسلامی نیست!!
آقای توکلی، همه می دانند که رژیم اسد لائیک وبعثی است واز نظر ایدئولوژیک با رژیم از زمین تا آسمان تفاوت دارد و رژیم هم عاشق چشم وابروی اسد نیست ولی به خاطر حفظ حزب الله لبنان واهداف بلندپروازانه ومخرب خود که همانا ایجاد امپراطوری وهلال شیعی در منطقه باشد از اسد حمایت می کند. در صورت سقوط اسد ارتباط رژیم با حزب الله لبنان قطع خواهد شد ورژیم آرزوی تشکیل امپراطوری وهلال شیعی را به گور خواهد برد.
آقای توکلی، کشورهایی نظیر روسیه وچین به خاطر منافع اقتصادی به رژیم نزدیک شده اند وبه غیر از منافع اقتصادی هیچ گونه وجه مشترکی با رژیم ندارند. شما به جنگ چچن وقره باغ اشاره کردید ، این دو جنگ هردو در اوایل سقوط اتحاد شوروی رخ داد و رژیم جمهوری اسلامی مثل امروز به روسیه وابسته نشده بود در جنگ چچن در بین سالهای 1994تا 1996 رژیم سیاست یکی به نعل ویکی به میخ را پیش گرفته بود وگاهی از چچنی ها وگاهی از روسها دفاع می کرد در اوایل جنگ قره باغ نیز رژیم از جمهوری آذربایجان دفاع می کرد وخود محسن رضایی اعتراف کرد که پاسداران در جبهه قره باغ به نفع جمهوری آذربایجان حضور داشتند وگویا کشته هم داده اند وحیدر علی یف به نماز خواندن وریش بلند پاسداران معترض هم شده بود. ولی امروز دیگر جمهوری اسلامی از چچنی ها دفاع نمی کند و بر مسئله قره باغ به پیروی از روسها جانب ارمنی ها را می گیرد.
آقای توکلی، اینرا بدانید که مردم مصر با قیام خود دولت اسلامگرا واخوانی محمد المرسی را سرنگون کردند ، من کاری به عربستان وژنرال السیسی ندارم، مردم مصر وقتی دیدند مرسی قصد دارد حکومت اسلامی در مصر ایجاد کند وبعید نبود در خیابانهای قاهره گشتهای ارشاد! راه بیندازد اورا از تخت قدرت به زیر کشیدند. در ضمن من گمان نمی کنم ژنرال السیسی بتر از حسنی مبارک باشد.
آقای توکلی، شما می گویید عربستان با سیاست دسته چک باعث رشد تفکرات وهابی وسلفی در جهان اسلام شده است، این سیاست عربستان واکنشی است نسبت به فرقه گرایی وسیاستهای مخرب رژیم جمهوری اسلامی در کشورهای عربی واسلامی. چرا قبل از روی آمدن جمهوری اسلامی در ایران ،عربستان این سیاستهای ترویج وهابیت را نداشت، جمهوری اسلامی پای عربستان را به رقابتهای مخرب فرقه گرایی در کشورهای اسلامی کشاند. بله درست است عربستان دارای حکومت ارتجاعی است اما تا قبل از روی کار آمدن جمهوری اسلامی در ایران سیاستهای ارتجاعی سعودی منحصر به داخل عربستان بود وسعودی سیاستهای فرقه گرایانه وبنیاد گرایانۀ خارجی نداشت وبا روی کار آمدن جمهوری اسلامی، بنیاد گرایی اسلامی متولد شد ورقابتهای فرقه گرایانه اسلامی رواج پیدا کرد.
آقای توکلی، عربستان به خواست منصور هادی رئیس جمهور قانونی یمن مداخله نظامی را در یمن آغاز کرد وحوثی ها مزدور آخوندهای حاکم بر ایران هستند ومقصراصلی بحران یمن وخونهایی که در یمن ریخته می شود رژیم جنایتکار وفرقه گرای جمهوری اسلامی است.
به امید سرنگونی جمهوری اسلامی و در پی آن ایجاد آرامش وصلح در خاورمیانه.