Skip to main content

به کاربر گرامی....مسعود

به کاربر گرامی....مسعود
ناصر کرمی

به کاربر گرامی....مسعود.... من از مسئولین کامنت گذاری سایت ایران گلوبال درخواستی و یا شکایتی در مورد فرهنگ دیالوگ آقای لاچین نکرده ام. در کار آنها هم دخالتی نخواهم کرد و پای بند قوانین و شرایط این سایت هستم.
من مسئول نوشته های تاریخی و سیاسی خود هستم و پاسخگو میباشم. و مسئولین سایت ایران گلوبال مسئول نوشته های من نیستند تا زمانیکه به کسی توهین نکرده باشم. ، با تأکید تمام تکرار میکنم، مطالبی را که شما از نوشته های من در مورد آذربایجان انتخاب کرده اید، پاسخ منطقی دوران شناسی و تاریخی مستند با پشتوانه را دارم. ولی باید گفت که من بیکار نیستم که اینجا بنشینم و برای شما تاریخ و مسائل را ورق برنم.

شیعه گری صفویان و قاجاریان، و سنی گری عثمانیان باعث شد که جهان شرق و خاورمیانه از کاروان جهانی عقب بماند و مسیر خودش را در شکل فئودالیته و خلیفه گری دینی از جهان پیرامونی جدا کرد و اکنون هم تُرک تباران همین را میکنند، در مقالهء اینده به آن خواهم پرداخت.
زیر بنای صنعتی و تکنولوژی ایران از دوران پهلوی ها شروع میشود، و بطور مشخص 95% صنایع امروز ایران هم آلمانی است که در همان دوران نازیسیم بنا نهاده شده است و بعد از 40 سال نظام اسلامی اکنون دوباره دست به دامن آلمان شدند. بنا بر این از دوران حکومت اعراب و تُرک تباران بجز تکرار ساختار فئودالیته محصول و دست آورد دیگری نداشتند.
شما بفرمایید دست آورد مردم آذربایجان برای ایران چه بوده است، نتایج تولیدی آنها چه بوده و چیست ؟ کدام محصول و کالا را به سایر نقاط ایران عرضه داشته اند ؟ تازه صنایع سنگین ماشین سازی و تراکتوری سازی و پتروشیمی و سایر صنایع ایران را بدون برنامه ریزی های اقتصادی و امنیّتی به آذربایجان برده اند، چرا و به چه منظور ؟
نظام جمهوری اسلامی هم سرمایه های ملّی ایرانیان را فقط در آذربایجان و تبریز مصرف کرده و میکند، نگاه کنید به اتوبان تهران تبریز، نگاه کنید به فرودگاه تبریز، نگاه کنید به پروژه های ساختمانی عظیم، آذربایجان دروازهء خروج سرمایه های ملّی ایرانیان به ترکیه است، آماری در دست نیست که بدانید که چند درصد صنعت مونتاز و مصرفی ایران و بازار واردات و صادرات اقتصاد ایران در چنگ مردم تُرک آذربایجان است، و بسیار مسائل دیگر،
تمام سر وصد و آشوبی که شما تُرک تباران در سایت ایران گلوبال و در جهان بر علیه ایرانیان راه انداخته اید به پشتیبانی از علی خامنه ای است که هدفمند بر سرمایه گذاریهای نجومی و عظیم سرمایه های ملّی ایرانیان در آذربایجان و از خروج سرمایه های ملّی به ترکیه، و دزدیهای کلان سر پوش بگذارید، و حاکمیّت نظام جمهوری اسلامی ضد ایرانی را استمرار و استحکام بخشید،
در مقابل سیستان و بلوچستان در فقر و گرسنگی است، کردستان هدفمند عقب نگهداشته میشود.10 % از سرمایه گذاری هایی که در آذربایجان میشود، در استان فارس نمیشود، در استانهای غرب و جنوب غربی و جنوب که مرکز سرمایه های ملّی ایران سرمایه گذاری نمیشود،
مردم آذربایجان فقط مصر کننده و سربار جامعهء تولیدی ایران بوده و هستند. اگر سایر نقاط ایران هم تولیدی ندارند ولی مانند آذربایجان ادعایی هم نمیکنند. شما مردم تُرک اذربایجان با دیدگاهی فئودالیته سلطانی و خلیفه گری دستان را بر قد گذاشته اید، و بر تخت و مبل نشسته اید و انتظار دارید که بقیّه ایران خدمتگذار شما باشند، و کوچکترین انتقاد و تحلیل را توهین بخود میدانید و هر روز شعار تجزیه طلبی سر میدهید !.
رگه های تجزیه طلبی ناحیّهء آذربایجان در انقلاب مشروطه روشن و برجسته هست تا آنجا که احمد کسروی تلاش بر آن داشته است که آنرا بد گمانی در باره تبریز قلمداد کند، نوشته زیر از صفحهء 399 تاریخ احمد کسروی است که علما و پیشتازان ایران به علمای ناحیّه آذربایجان نوشته است بیانگر صحت و عمق این موضوع تجزیه طلبی است در این نوشتار هم سعی شده است که هندوانه زیر بغل مردم آذربایجان بگذارند:
(آذربایجان رکن رکین ایران است. هر نیک و بدی از آنجا طلوع نماید در تأمین و تخریب سعادت ایران اثر کلی دارد و به مناسبت اهمیّت سرحدی مخصوصآ پاره ای مذاکره که در افواه آذربایجانی در حقیقت "سم قاتل" است و با فرط وطن پرستی و غیرت ملیّت که از خصایص آذربایجان است چنان "تباین" دارد که ابدأ نمی توان باور کرد که هر کس مختصر اطلاعی از پولتیک دول و اوضاع ملل دارد با داشتن درد وطن راضی شود که اسباب تنصیف ایران ذره ای به اذهان خطور کنند). پایان نقل قول.